Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-25, 14:44   #1
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

25/5 MLB


Sitter här och grubblar över Cleveland-matchen idag, ML på 2,61 hemma mot Boston. Boston har ju varit glödheta, men Cleveland har inte varit mycket sämre, speciellt inte hemma. Talbot har varit borta med lättare armbågsskada sen 17 april. Normalt sett vill jag inte backa pitchers som nyss kom av DL, men funderar på om det är en bra spot idag.
I grund och botten tror jag den här matchen verkligen ligger i hur bra Talbot kan hantera Red Sox's offense. Det känns som att Lester kommer göra en medioker insats, minst 4 ER i sina senaste starter, tror han ger upp 3 över 6 innings idag, minst, Indians offense ska inte underskattas, vilket jag tycker att oddssättarna gör trots allt. Kanske är det dock jag som underskattar Lester.

Innan DL så hade Talbot en ganska dålig insats mot Red Sox 4.1 IP 2 ER 5 hits 3 BB's men de tvingade honom att kasta 102 pitches vilket får mig att tro att de ser honom bra och kan foula en hel del. Såg tyvärr inte matchen. Dock hade han 7 K's mot dom.

TLDR; Är sjukt sugen på att ta Indians, mer p.g.a jag vill fadea Lester än att backa Talbot, någon som har input?
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-25, 19:00   #2
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Nu har ju matchen pågått ett tag, så inputen kommer sent, och hade det inte varit för Talbots få starter så hade jag varit intresserad av Cleveland jag med..

det mesta talade faktiskt för Cleveland innan matchen baserat på statistik, men Boston har kommit igång ordentligt nu och motsvarar mer de förväntningar man hade innan säsongen än hur de började året..

tycker att man ska passa sig för att gå emot Boston närmsta tiden enbart på grund av att de inlett svagt, för jag tror det har vänt nu..
__________________
"Alla kan inte som jag koppla bort känslorna och se siffrorna" - pilen

-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-25, 22:48   #3
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Jag ska försöka att skriva lite om matcherna i framtiden utan att ge några picks. Löjligt kanske och det är inte så att jag tror på jinxen (Vlad himself kunde inte jinxa Brewers idag ) utan beror det på att jag "väljer" spelen som jag ska posta och spenderar tid på att skriva rekar istället för att samla info och låta spelen "komma" till mig.

Vill man följa mig av nån anledning, så är det innan matchstart jag kommer att göra mina val allt som oftast. Jag vill också gärna kunna se lineups som släpps ung 1 timme innan matchstart
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+3), eddieh (+5), robbson11 (+3)

Senast redigerad av Arch den 2011-05-25 klockan 22:50.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td