Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-29, 17:45   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-06-30 Detroit Tigers - NY Mets (MLB)



Datum: 2011-06-30
Tid: 01:05
Sport: Baseball
Land: USA
Liga: MLB
Match: Detroit Tigers - NY Mets
Period: 1ST 5

Spel: NY Mets ML
Insats: 1.00
Odds: 2.140
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Jag tycker mig ha hittat ett hyffsat spel och eftersom det i skrivande stund inte finns nagon MLB-trad for dagen valjer jag att gora det till en rek. Om ni haller med eller inte, svara garna.

Tva lefties mots i Detroit idag och lagen har haft en hyffsad offensiv de senaste tva veckorna. Detroit ar 5-5 under de senaste tio med ett BA pa .283. Mot vansterhanta pitchers under samma period ar man dock endast .224. Mets ar ocksa .283 med .267 mot lefties, man har vunnit sex av de tio. Lagen ar ocksa relativt skadefria.

Chris Capuano startar for Mets och han har i sina fyra senaste starter slappt tva ER i de forsta fem inningsen av matcherna. Leftien har visat en mycket beharskad sida och aven pitchat sig igenom en skada i magen. Totalt ar Capuano 6-7 (decisions i alla utom en start konstigt nog) med 3.99 ERA. I de senaste tre matcherna har han dock producerat ett ERA pa under 1 (A's, Angels, Pirates). Capuano har, tro det eller ej, en start mot Tigers som slutade i vinst efter 7 IP/3 ER.

Phil Coke har haft en sasong som endast kan beskrivas som en berg-o-dalbana. Coke har blandat och gett, det har varit fina QS for att de tva nasta starterna bli medelmattiga insatser. Senast mot Arizona blev det 5 ER (6 R, 7 hits, 2 BB) pa 4.2 IP. En annan intressant aspekt av Cokes spel ar att han valdigt sallan fatt runsupport. Trots ett halvhyffsat ERA pa 4.32 ar han 1-7 i W-L. Coke har fyra matcher mot Mets, dock inga starter (2 holds, 1 blown save).

Att jag valjer 1st 5 beror framst pa tva saker: (1)Capuano har imponerat stort i den forsta genomgangen av motstandarnas lineup. Tigers har inte traffat bollen jattebra mot lefties och kommer behova att justera sig, och da har det redan runnit forbi 9-12 outs; (2) Capuano halls aven runt 90 pitches och darfor tror jag inte han stannar mer an 6 IP. Mets bullpen ar inte det sakraste kortet i leken.

Mets vann gardagens match med hela 14-3 och det var ett uppgivet Tigers som vi sag. Visserligen har Rick Porcello haft ett par riktigt taskiga starter bakom sig men Mets sag och traffade bollen bra aven mot Tigers relievers (tva grand salamis mot Schlereth, hits mot samtliga relievers). Visst finns chansen for en bounceback men gardagens resultat tycker jag inte ligger Mets i fatet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5), iCash (+5), fattony (+5), Boone (+50)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-30, 07:48   #2
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Vackert min vän!
Kändes klar redan i första
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-30, 13:45   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack Peppe.

Bra natt, minst sagt. Tyvarr blev det bara 1-1 i Japan efter att Nippon-Ham hade 5-2 i 9:e men slappte tva runs (hade RL).
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-30, 14:31   #4
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 969
Standard

Tack för denna, satt fint!
fattony är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td