Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-22, 23:01   #1
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

MLB 13 spel shotgun


Ganska less på hur det såg igår med flera av favs som borde ha vunnit, så varför inte gå den vägen en gång till. Å andra sidan ska de bra, playoff bundna, hög-nivå presterande pitchers kunna vinna dessa matcher. Hoppas jag.


Återigen på Brewers och Phillies (FY SKÄMS!) vars pitcher _bör_ dominera. Bättre lineups, bättre pitchers. Med tanke på vad PHI bullpen gjorde med Docs match så tror jag att spelarna sätter upp 5+ runs bara för att slippa ha med den att göra. Jag kör lite combos också.

Carmona har varit bra sen han kom tillbaka, coachen är nöjd med hur han 'anfaller' strike zonen. Mot ett svagt Mariners och sin sinker på gång ska han kunna stoppa deras small-ball. Vargas har inte varit bra senaste tiden och Indians har en bättre lineup.

Tigers, värde på Verlander.

Över @Cubs, fucking Jurrjens har ramlat ner när hans tur slutade funka. Kommer troligen att kasta no-no inatt bara för att jävlas med mig. Jag tror Braves vinner (Kimbrel har också spelat flera på raken, bör vilas) trots att JJ släpper 4-5 runs -> över 7.5

Rangers har en mycket bra lineup mot en leftie flyball pitcher och Red Sox saknar flera namn inatt. Ingen Ells, Youk, Papi...CC är svag mot LHP...så ja...

Över i Minny för att Britton och Pavano är mycket ostabila.

Astros - inte för att Myers har en bra track-rec mot COL, utan för att även en skit lineup som Astros kan slå @Coors.




Ugghh
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
saman (+1)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 14:40   #2
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Bah, Greinke var a no-go igår, fattar inte mot ett sånt lag som domineras av fucking Narveson timmar innan. Övers funkade inte, Indians kunde göra nåt mot Vargas som hade skitform, Myers förlusten var ok. Övers missade, liksom, what up with that...sen när är Pavano och Britton bra för 5 runs eller mindre. Visste att Braves skulle vinna, men JJ ska släppa lite runs där...hatar honom så mycket...

Nån unit minus :/
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td