![]() |
Citat:
|
De snackade i Knicks matchen att Fete Baronen ska börja träna i veckan så var tvungen att plocka upp honom men ångrade mig direkt :lol:
Får leva på hoppet http://www.youtube.com/watch?v=8w_1ZEk4mds |
Citat:
Ja Vlad, Baronen verkar vara igång läste jag med. Men hur mycket vi nu än hypar honom så är det inte värt att ha han hålla 1 roster plats i 1-2 veckor utan att lira för att sedan bara komma tillbaka och inte nå korgen när han ska hoppa med 110 pannor runt midjan :lol: |
Citat:
|
Citat:
Men hans lag är inställt, så antingen var Arch och pillade eller fuzz himself. |
Citat:
Du får gärna skita i att sätta in laget nästa vecka fuzzman. Orka komma efter eddieh pga det där :p |
Citat:
Alternativet är väl som Vlad säger att låta alla slå honom med 8-1 så blir det ju rättvist på det viset. De han möter två gånger gav han lite motstånd i början iaf så det blir väl Arch som får nån extra poäng då han vann första matchen mot honom, men det kan han säkert behöva! ;) |
Jag pillar bara det som kallar mig "baby" och fuzzman gjorde aldrig det :sad:
|
Hur gick traden igenom direkt? :omfg:
|
Jag höll på med att sätta upp lineupen när den kom upp. POW! och vi är iväg! :D
|
The #Suns plan to start Morris instead of Frye tonight at NY.
Typ en halvtimme efter att jag droppat Markieff Morris och har slut på moves... Alvin Gentry din cuuunt :lol: |
Vad klagar du för, kolla Mayo droppa 20-7 inatt ;)
|
Vad klagar ni båda för, traden börjar väl inte gälla förens i morgondagens matcher!? :drunk:
|
Det var sån jävla deja vu bara,jag hatar deja vu!
Hade Channing Frye i Suns förra säsongen men tröttnade på att vänta på att Gentry skulle bestämma sig för att starta honom så droppade och nästa match startade han...Någon annan snodde honom från waiwers och han var bra,klassisk HorGentry. Markieff Morris>Channing Frye>Vem fan det nu var som Frye petade förra året har glömt |
Hoppas att Mayo landar i Nets så Morrow kan sticka därifrån. Så het som han varit och bänkad direkt när Stevenson kommer tillbaka. :thumbdown:
|
Kevin Martin 27pts och 5 treys i HT i första matchen efter jag gett bort honom,are you fuckin' kidding me!
Du är välkommen Sobo men kan jag få tillbaka honom nu,du kan få Jason Kidd :whistling: |
Citat:
|
Citat:
Martin gör såna matcher typ en gång i Månaden jag hade honom förra året också,men lite taskig timing det är allt :no: |
Citat:
Du hade bra timing med Smooves monster matcher mot mig så du får vara glad för det istället :yes: |
Citat:
Jag är alltid glad bara en dramaqueen som Kobe och Wade. Starkt av Kevin Martin att lyckas skjuta under .450 när han öppnade 9-10 FG,glad att jag slapp den chuckern :lol: |
Jag är positivt överraskad av kmart men som du säger lär han inte ha de matcherna alltför ofta. Mer glad över D-will som - tror jag - inte borde underprestera länge till och borde vara en topp3 fantasy PG..dessutom missar han inte matcher till skillnad från CP3.
Årets steal ser ut att bli lowry. |
Citat:
|
Citat:
|
Buddy, nästa trade är din att stämpla ut ;)
|
Melo on TB, vill förändra laget lite.
|
Du har fått ett öppningserbjudande. Tror inte det räcker, men om du gillar grunden kan du få ett upgrade någonstans, om det är möjligt.
|
Lemmy du har fått trade propose från mig med.
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
:) |
Citat:
Arch, jag har svårt att få fram en bra trade för oss båda atm. SKall kika vidare. |
Andrea Bargnani din jävla marshmallow,en riktig vagina den mannen :rant:
Han tränade igår men klart han ska skita i att spela och fortsätta vara day-to-day som de 2 sista veckorna så 6-3 blir 3-6 idag. Börjar bli tradigt med alla skador denna säsongen och jag vet att jag inte är i närheten av värst drabbad,mindre "Fantasy Basketball" och mer "Fantasy den som har minst skadade spelare på sin roster vinner" :thumbdown: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag syftade på fuzzy som hade 5 man borta förra veckan och som jag möter den här veckan... :whoco5: |
Nu blir det dags för en vinstvecka för moi! Curry tillbaka, Odom och West utan Dirk, Kemba har fått se DJ bli skadad - extra speltid och rock'n'roll baby, rock, n, roll.
|
Citat:
|
Ni andra managers kan dra åt helvete.:KO:
|
Citat:
|
Speciellt dig som jag är sur på Laz. Sno min Fete Baron på det där sättet!!! :gun_bandana:
http://www.youtube.com/watch?v=g8rtA62mZ-c&feature=fvst |
Citat:
Men hey gullet, jag är inte omöjlig på något vis. Sure du har fan inte mycket intressant i ditt lag men om du skickar över 2-3 spelare så kanske du kan komma upp i baronens värde. http://www.youtube.com/watch?v=vRsyyBFcHYQ Vi ska säkert kunna lösa något! :evilgrin39: |