![]() |
Citat:
Jag tror jag har haft en mer spelare, men eftersom det är "turklim" så är det ju even...... Men jag måste få lite försprång innan helgen, såg tunt ut på söndag. Iofs hade du inga direkt storstjärnor ute då:rolleyes:. Men även en blind höna.... |
Citat:
Verkar som Luol Deng är på gång,se upp för mannen från Sudan :KO: |
Den där jävla Anthony Morrow...:rant::rant::rant:
|
Fan vad löjlig kväll Valleyo hade, fml.
|
Citat:
Skön arbetsvecka nästa vecka, basket inatt och Super Bowl i morgon natt...........:hurt: |
Citat:
|
Citat:
|
Det är lungt, kan inte ta igen de flesta kategorier, plus har ingen match på söndag. Fast, nu funderar jag på att släppa Kaman som tydligen inte ska gå någonstans...
|
Citat:
|
Citat:
Nåt ska han väl kunna bidra med |
Citat:
Jerryd Bayless är fan ännu sämre så jämnar ut sig :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Vet inte vad som hände där men det blev som väntat även om Nicolas Batums 9 treor igår var lite overkill och dödade ev spänning sista dagen. Clutch ass motherfucker :p |
Vi fortsätter väl då...
Segertåget rullar vidare. :lol: |
Citat:
|
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=fjpW_...eature=related :gun_bandana::KO: |
Boris I believe.
|
Citat:
|
Citat:
|
Efter som stats säger allt...
Så vinner jag med 5-4 mot Arch. |
Fan man blir nästan lite sorgsen när man tvingas släppa någon som man hade stora förhoppningar på,trodde verkligen på Iman Shumpert
So long Shump men jag kan inte ha dig kvar om du ska hålla på och bli petad av Harvardkinesen :cry: |
Melo skadad, miffona i lemlovers swuger upp Lin snabbare än Zlatan kan ta en lina koks. Jag måste handla mat idag.
Tur att man möter Arch iaf. |
Gallo...:hurt:
eddieh...:sad44: |
Ni som ska vara med i mlb fantasyn anmäl er gärna i mlb tråden.
|
Linnnnnnn
Kobe who? |
:popcorn:
|
|
Får man va så jävla kass som D. Wright?
Fan jag ska sätta in mickey mouse istället |
Jaha nästa sharpveteran till rakning. Ska bli intressant om denna Avej kan bjuda upp till lite motstånd, host host host
:popcorn: |
Äh kort vecka nu pga av allstar ihelgen kan nog gå lite hursom med så få matcher.
Just smile n wave boys |
I feel like a priced asshole.
|
Citat:
|
Neeeeej inte Nikola "Beast" Pekovic (Och Joe Johnson men det är skitsamma) :hurt:
http://www.youtube.com/watch?v=x4rJ_907q9g Sobo: Du borde ge mig en break efter jag räddade din säsong med DWill/Bogut traden... Eddieh: Du kommer få betala för den smackdown jag åker på den här veckan nästa vecka :KO: |
|
Nooo not Omar!
Det är lugnt det är bara tomma hot,Gallo kommer fan komma tillbaka före Bargs. Andrea är en sån vagina så det finns inte :lol: |
Citat:
|
Citat:
De enda cats jag har chans på förutom TO med 4 man borta är AST+FG% och då ska Tony Parker vila. Fuckin' all-star week same shit every year :rolleyes: |
Nu går det bra
|
Trodde jag bjöd 10$ för Wes Matthews inatt,fuckin' hell! :whoco5:
Det här var iaf kul http://www.youtube.com/watch?v=-mG9yVNnz04 |
Wes Matthews är no longer min huvudvärk, känns förbannat skönt. Fucking snedskjutare.
:gun_bandana: |