![]() |
Om jag inte kommer till finalen i år skyller jag på att vi inte spelar om pengar.
Förresten lyssnar jag gärna på erbjudanden om Dirk. |
Citat:
Dirk mot Luol Deng straight up? :p |
Tempting. Fitt-tysk.
|
Haha Let's go,right now!
Deng är fucked så går inte tyvärr men annars är han jävligt underskattad. Ska behålla honom även fast jag borde droppa bara för att jag inte unnar någon annan att stasha honom :D |
Deng är i mitt tycke en av NBAs mest underskattade spelare, ja. Vet inte om samma gäller i fantasysammanhang.
|
Citat:
|
Heh, förra året gav jag upp Howard mot Anthony om jag minns rätt. Inte i år.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Han är rankad i 2nd round på "cumulative value" eftersom han spelar så mycket och aldrig är skadad annars (So much for that,heh) |
Sorry bro, welcome to the club
Bulls F Luol Deng is out indefinitely with a torn ligament in his left hand. |
Citat:
Måste ha åtminstonde ett skadeoffer på rostern ;) |
Thornton veeeeeekling
Lyssnar på Lawson om någon vill ge mig något gott. |
Måste ställa in Fuzz lag.
|
Citat:
|
Citat:
|
Haha går det att välja fel spelare, ja då gör jag det. Mina två bästa på bänken typ :D
|
Inte mig emot:lol:
|
Citat:
Som du ser "upclose";) så krossar ju mina fina spelare det mesta för tillfället. |
Ouch Bargnani! :hurt:
Nästa vecka kommer bli hemsk med Deng,Bogut,Bargnani ute och JJ/Lee med bara 3 matcher :lol: |
Vilken idiot till coach man har, seriöst. Vad var det jag skrev igår, efter vad skada, 42 min och spela b2b på hög höjd, om det finns ett tillfälle att vila sin bästa spelare så är det då.
Plus att annars hade mitt spel suttit :p |
Säsongens viktigaste matchup närmar sig. Are you ready Arch?
Har införskaffat massor av hot sauce så att inte Boozer och Gallo tjurar ihop. http://www.youtube.com/watch?v=mz4Td...eature=related |
|
Ok, är det krig du vill ha så fine with me. Burn in hell motherfucker. :gun_bandana:
http://www.youtube.com/watch?v=DJnKm...eature=related |
Segertåget rullar vidare. :lol:
|
Citat:
|
Bring them on, Vlad U're next:gun_bandana:
//Top Dog:popcorn: |
Inte oväntat att fantasyn ser ut ungefär som bettingvärlden. Fiskarna blir uppblåsta över stora turvinster i början, proffsen ser lugnt och tyst fram emot de garanterade vinsterna i slutändan. Amirite Lemmy?
|
Citat:
:claps: |
Mycket roligare med comebacks, imho. Draftar därefter :D
|
Jag tänker som Djurgården, ingen idé att bränna krutet nu för det är ju i slutspelet man ska vara bra och dit kommer vi ju det är givet. :) Kolla bara Vlad ifjol, han gled under radarn med lite 5-4 vinster som ingen tänkte på, sen dopade han Smoove och Bawsh till slutspelet och då hade ingen någon chans längre... :KO:
|
Citat:
Läget är kritiskt hos Vlads Invalids men ska försöka bjuda motstånd även om allt pekar mot en hemsk 1-8 vecka mot ditt jävla veteranlag :D |
Ja..vafan är medelåldern där egentligen? INTE WON'T HOLD
|
Haha, medelålder som en annan runt 40:lol:
Nu kommer skadorna dess värre, både Batum och Nash borta=torsk i ass cat. Och Turken sabbar ju all fg%, va fan 4-24 sista 4 matcherna. wtf:no: Edit: Får väl ge han cred för att alla 4 är 3-pts, hur är det möjligt?? |
ROY droppad. Åh teh sadness! :cry:
|
Ha!
Nash 30 pinnar, 10 ass Duncan 25 pinnar, 7 reb Ibaka 10 blocks........ Han vinner ju cats by himself :D Veterantåget ångar på!!:p |
Calling out to Herr Storch!!!
Kolla in mitt tradeförslag och hör av dig. http://content7.flixster.com/questio...098673_std.jpg |
Citat:
Mer konstigt att jag leder 5-4 med mindre spelare inne varje dag och bara massa scrubs. Dina andra gamlingar får fan släppa rullatorn och agera snart :D |