Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-09, 20:46   #1
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Ligan


Swedish (Sverige)
19:04 Boras - Sundsvall
19:04 Jamtland - Stockholm
19:04 Orebro - Sodertalje
19:04 Solna - LF Basket
19:04 Uppsala - Norrkoping

Det skrivs inte så mycket om Ligan här. finns ju många med koll på basket tycker det är lite konstigt att ingen skriver om vår egen liga. Tänkte kolla om det finns folk som följer, har infogat morgondagens matcher. Har snackat med lite basketspelare som säger att den ska vara relativt "enkel" att tippa på. Har fått lite tips väntar bara på oddsen ska släppas, Är det någon som vet när oddsen släpps?
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-09, 21:06   #2
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Det finns odds ute hos Pinnacle

Stösta problemet med Svenska basketligan är det låga insatstaket (Brukar vara så lågt som 40euro på öppningslinorna hos pinnen) vilket genast gör det mycket mer ointressant men annars har jag också förstått att det ska gå att ha bra träff% på den om man kan sin sak
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-09, 21:33   #3
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Jag förstår... Men att spela på olika konton för att få ihop till en högre summa då? Vet du när alla andra bolag släpper sina odds?
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-09, 21:47   #4
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Problemet är inte så mycket att själv få igenom insatsen (jag är rekreationsspelare nu) som att linorna ofta rör sig väldigt mycket så fort pengar kommer in på en sida. Försökte följa några här på sharps förut som var väldigt duktiga på Europeisk basket (Gb och Masho) men ofta hade linorna flyttat sig 2-3 poäng mot vad de fick och då är värdet tyvärr oftast borta

Vet inte när de andra släpper,sorry
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td