Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-19, 11:30   #16
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Wow vilken sport, vilken natt...

Har Under 211 i Philly-Denver, 96-96 FT efter att Iggy missat 1 av 2 FT och Denver missar sista skottet, det blev galna 10 poäng sista minuten där. Okej, ingen fara det kan gå ändå, eller snarare normalt sett så ska det gå men inte idag... lagen sätter 11 av 15 skott i OT och det stannar på 212.. sweet!

Boston-Craptors har man över 170 och denna slutar på 169, 1 poäng kort.

Propen på Howard va inne vid FT men eftersom det blev övertid där också så lyckades han sätta båda sina två 2 FG försök och därmed gå över 22 och torska spelet åt mig.

Allt rullar på bra i Minny-Pistons och båda spelen ska enkelt knalla in meeeen... det blir bara 4 poäng på matchens sista 3 minuter, det va 3 poäng för lite och det stannar på 178, jag behövde ju 181.

Pacers dominerar Kings totalt i 3 quarters och leder med 14 poäng, bara lulla på lite i 4:e så är segern hemma och min Parlay med dem ML samt singeln ATS ska in. Men nej, inte här heller. Kings vinner 4:e med 26-8 och därmed matchen med 4 poäng, torsk på båda dem också...

Halleluleja vad underbart det kan vara ibland... skönt att det bara är 3 matcher imorgon inatt så inte lika mycket kan fucka sig!

Nu ska jag avsluta natten med att med största sannolikhet se Clippers tappa sin ledning också och inte täcka -4 som jag har @ 3.25!

Cheer up

Nästa gång så är marginalerna på dina sida! Men håller med, Pacers matchen var bara helt brutalt sjuk
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 14:17   #17
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 182
Sharp$: 667

NBA props
Stats: 166 - 154 - 11
ROI: 100.24%
Vinstprocent: 51.88%

Standard

Citat:
Propen på Howard va inne vid FT men eftersom det blev övertid där också så lyckades han sätta båda sina två 2 FG försök och därmed gå över 22 och torska spelet åt mig.
Den här var rätt trist ja. Men men, nya tag. Bara bra att bli av med den negativa variansen i början av säsongen, am i rite...
Sobofied är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td