Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-05, 12:22   #1
 
Andy90s avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Norrköping
Inlägg: 398
Sharp$: 2871
Standard

NBA 5/2


I brist på annat så väljer jag att starta tråden idag igen.
Idag är det endast två matcher på agendan pga Super Bowl såklart.

Här har vi i alla fall det lilla utbudet:

18:00 Boston Celtics - Memphis Grizzlies
19:00 Miami Heat - Toronto Raptors


Spontant så gillar jag Celtics.
Man har vunnit åtta av de tio senaste matcherna. För Grizzlies går det desto tyngre, de har förlorat fem av sina sju senaste matcher.
Enligt mig är Grizzlies inte samma lag som förra året, att Zach Randolph är skadad är väl antagligen den största anledningen till det i och för sig.
Rondo är tillbaka för Celtics, han var dock lite ringrostig senast och hade några mer turnovers än vanligt. Pierce verkar ha hittat storformen (igen). Allen och Garnett vet man alltid vad man får av + att man har en skön mix av yngre lirare så som Bass och Bradley som gjort ett gediget arbete medan Rondo varit borta.
Grizzlies får svårt att matcha Celtics. Enligt mig så är det bara Gay och Gasol som man mäta sig. Även Tony Allen till viss del.


Förövrigt så står Heat i -16.5 på Pinnen. Dom kan absolut täcka den linan, om dom vill, så den känns enligt mig lite för osäker att spela på.
Därför lägger jag mitt fokus på Celtics idag. Inget spel är lagt ännu dock


Ha en bra Super Bowl (samt basket)-söndag!
__________________
Article 34:
Bro's cannot make eye contact during a devil's threeway
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td