Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-10, 14:11   #1
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

NBA 10/12


DET @PHI -6/186
Pistons har spelat lite bättre och framförallt bättre hemma, även om vinsterna var få. 76ers som har upplevt nedgång i formen och förlorat 3 av senaste 5 kommer nog återigen att lägga tunga minuter på sina starters medan man fortfarande har problem med inside.
Förra matchen vanns av Detroit (i PHI) och då hade Monroe 19-18 och Pistons tog 57 rbds (12 off) mot Sixers 38 rbds (11 off) och man ska kunna sätta samma press på dem igen, men i den matchen sköt hemmalaget 29.8% FG...tror inte det upprepas.

Imo är den linan för hög för ett lag som underpresterar och har ingen direkt center, men det är lite svårt att lita på Pistons i bortaspel.

Senaste 5, rankar Philly #27 i tillåtna FG% (bara bättre än DEN, Nets och HOU - alla lag som har förlorat/gett upp många pts senaste tiden), med .486
Tillåts Detroit skjuta bättre än 45% så har de 68% chans att täcka linan (enligt en statistisk modell)




GS @CHA +4/203
Curry har vridit knät i förra matchen men sa själv att han spelar idag och att det inte var nåt. Han är viktig idag, inte bara för att leda offense utan också när JJack kommer in i spel och matar Curry som flyttats till 2 då Bobs (stunder av) zone-D kommer att lämna skyttar öppna. Spurs gjorde 130pts mot Bobs senast genom att flytta bollen och sänka treor och Warriors har skjutit mycket bra 3pt% senaste 5 matcher (.422, topp5) och har topp10 lag-ast med 23 (Spurs leder med 28/match).

GS har själva spelat bättre försvar, de har varit bättre i borta spel i år och Bobs saknar den inside man att kunna utnyttja Lees icke-försvar så det lär bli en 3pt tävling lagen emellan - och dessa vinns av det, för dagen hetare, laget.

Liten lean GS -4, lite större på över - GS har gjort över 100pts i 6 av senaste 7 borta matcher, har släppt avg 102/match i dessa, Bobs snittar tillåtna 102pts i hemmaspel och har gjort 98 avg i dessa.

Frågan är bara, som sagt, om 3pts sitter för det bör skjutas en hel del av dessa.




ATL @MIA -7/195.5
Heat är 13-5 SU och bara 8-10 ATS i år. De övervärderas och deras försvar har varit tveksam (även om lite förbättrat senaste matcher). Men de kan göra poäng, framförallt när de sticker iväg från TOs.
LBJ känningar i ljumsken men spelar.
Hawks är ett lag som gillar att flytta bollen för att skjuta öppna treor och de har en finfin inside med Horford/Smoove och Zaza från bänken.
Korver kanske spelar idag.

Lean Hawks +7 och över, gillar det unga laget och deras vilja att bevisa att de är bra. Det enda "problemet" är att de är 5-2 SUATS i bortaspel i år, jag gillar inte hur den trenden ser ut att utvecklas, men vinner man borta mot OKC och MEM, då har man nog lite grit i sig för att kunna täcka ett eventuellt förlust.


-------------------------
Inga linor ute än.
-------------------------

SAS @HOU
Rockets spelade borta mot Spurs för några dagar sen och var 8pts dog och totalet låg på 212 och gick under.
Med hemmafördelen runt 2-3pts så kommer nog Spurs att vara 5.5ish fav och totalet bör ligga runt samma, eftersom förra matchen slutade under. Skulle personligen ha höjt till 215, så om jag får 212 eller mindre då kan jag tänka mig ta över.


SAC @DAL
Reke kan vara borta för Kings, nåt jag ser som förbättring av laget, medan Marion (quest) kan missa för Mavs.
Mayo bör ha en till stor natt då Thornton inte kan försvara honom ordentligt, speciellt om Mavs sätter upp lite screens och med avsaknaden av Marion så är Mavs avg försvar lite sämre.
Svårt att se Mavs annat än -5.5 fav (5-7.5), men totalet bör inte ligga över 200 eftersom båda lagen hade 2 under var senaste matcherna.

197 tycks lite lagom, skulle vara kul om jag fick det närmare 192, men tror inte på det.


TOR @POR
Ser ut att både Batum och Wes missar för Blazers och JJ är halvskadad. Raps fortsätter att spela uselt och är 1-13 borta.
Så, med tanke på Blazers skador kan det vara första gången Raps blir borta fav i år? Tror inte vi får nån hjälp av lina (skulle kunna ta de @ +4) och totalet är bara en gissning. Beror helt på vilka som spelar.



Om jag spelar, så blir det senare, närmare matchstart
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+10), marling (+1)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-10, 14:24   #2
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelade GSW -4 sa fort linorna kom ut igarkvall. Gillar deras chanser har, Curry lar spela och det ar mycket mojligt att Jefferson kommer tillbaka for forsta gangen pa 10 matcher. Formmassigt har de, precis som Arch sager, sett bra ut mot slutet. Under Jeffersons franvaro har de gatt 10-2. Man ar dessutom 6-1 ATS som favoriter med <6 poang den har sasongen vilket indikerar att man kan halla en ledning aven i slutskedet av matcherna.

Bobcats har efter en hyffsad inledning drasat ned och nu forlorat sju raka matcher, fyra av dessa pa hemmaplan. Jag tycker GSW som lag passar Charlotte illa och gillar -4.

Lar lagga nagot mer.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-10, 17:05   #3
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 415
Sharp$: 2081
Standard

Någon som vet ifall det stämmer att lebron saknas inatt?
abber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td