Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-14, 18:52   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NBA 14/3


Tänkte jag lägger upp dagens matcher så kan vi slå ihop våra hjärnor då fler är bättre än en.

Boston Celtics - Cleveland Cavaliers 20:33

PHI 76ers - MIA Heat 23:08

CHA Bobcats - ORL Magic 23:08

UTA Jazz - OKC Thunder 00.08

NO Hornets - PHX Suns 02:08

MIN TWolves - SAC Kings 02:08

TOR Raptors - POR TBlazers 02:08


Spontant känns de som att minny kanske kan klara +8 spread mot kings. Och portland -8 borde ta raptors då dom e b2b. UTA Jazz -3 känns inte heller så tokigt. MIA Heat borde ju klara spreaden -6.5 och CLE Cavs spelade uselt senast mot PHI 76ers så Boston borde kunna streta emot till +6.5. Fast nu blev de mycket spekulationer. Vad tror ni?

Jag e inte så insatt i basket så jag hör med er, jag kollar mest och går lite på känsla och beroende på hur formen sett ut osv. Dom spelar, vi tar


Shoot
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 21:33   #2
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

Jag lyckades göra samma misstag på båda första matcherna, att tro att de började en timme senare än de egentligen gjorde Fast det kanske var lika bra, eftersom jag antagligen kört Bucks som vanligt på hemmaplan.. menmen

Jag har plockat Philly +6,5, ORL -8,5, Orl- Kittens Under 189 redan nu.. Jag tror på att Orlando fortsätter sitt korståg och krossar på hemmaplan, även fast det börjar bli dags för en let-down nu..

Miami var min första tanke mot Philly, men det verkar vara sharp money på Philly, så kör på det istället. Miami har dock gått rätt bra på sistone, så jag är inte helt säker.. Litet spel för mig.

Resten skall kollas upp
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 21:46   #3
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Domination Visa inlägg
Jag lyckades göra samma misstag på båda första matcherna, att tro att de började en timme senare än de egentligen gjorde Fast det kanske var lika bra, eftersom jag antagligen kört Bucks som vanligt på hemmaplan.. menmen

Jag har plockat Philly +6,5, ORL -8,5, Orl- Kittens Under 189 redan nu.. Jag tror på att Orlando fortsätter sitt korståg och krossar på hemmaplan, även fast det börjar bli dags för en let-down nu..

Miami var min första tanke mot Philly, men det verkar vara sharp money på Philly, så kör på det istället. Miami har dock gått rätt bra på sistone, så jag är inte helt säker.. Litet spel för mig.

Resten skall kollas upp

Sharp money?? Jag tror miami fixar 6e raka hemmasegern segern och vinner med 8-10 poäng
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 21:53   #4
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

76ers +7 och Bobcats +9 lirade jag nyss, RLM på båda.
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 22:13   #5
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

Sharps money, där de "skarpa" spelarna lägger sina pengar. De som sitter och är lite mer pålästa och systematiska när de spelar. Motsatsen är väl public, som är den stora massan som inte tänker igenom sina spel så mycket utan bara lägger några kronor för att det ska vara mer spännande att kolla på matchen.

Det är ingen garanti för att vinna dock
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 22:37   #6
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Okej... Jag har kollat igenom miami-matchen rätt mkt och ligger på 120% i ROI på basket i mars men ser inte hur sixers ska kunna hota inatt. Så jag spelade miami, men man blir ju lite orolig när folk spelar philly+6.5 som man vet är duktiga. Men alla säger bara att "sharp money" är på philly..:P
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 23:44   #7
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

Det spelar egentligen ingen roll.. Det finns i princip inga som cappar bättre än 60% konstant, och det är människor som spelar matcherna, så vad som helst kan hända.
Jag föredrar att kolla igenom själv och se vad jag anser vara ett spel som är bra, men när jag har gjort det så kollar jag igenom vad andra tycker om matcherna.. Ibland ändrar jag mig, ibland inte. Det viktiga är att det är roligt och att bankrullen går +
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 00:47   #8
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Gick bra för philly det där.. tack vare stundtals dåligt spel och slarv från miami så blev de inte total blowout..

ser inte hur man kan spela på sixers i denna matchen. Många duktiga cappers med mera som spelade philly men jag har gillat miami hela dagen. Sixers hade inte en chans egentligen, inte ens med Beasley borta och O'neal som blev utskickad från planen med 17 min kvar att spela.

Kul med charlotte också, trodde de skulle klara +9 men vinna var väl oväntat med Wallace borta!
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 02:50   #9
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

76ers var ju med i matchen med dryga två minuter kvar, låg under med 6p. När över 80% av public är på Miami och linan rör sig till 76ers favör är det inget dåligt spel. Gick inte vägen den här gången dock.
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 11:17   #10
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Miami ledde med en 16 poäng med 6 min kvar. Endast tack vare att Miami slappnade av som gjorde så Philly kunde komma in i matchen. Även under en period när Miami ledde med 15 elr nåt i tredje där bänkvärmarna i miami inte gjorde poäng på 3 min elr nåt, då kom philly tillbaka in i matchen. Men som sagt, jag kan inte tycka att Philly var ett bra spel. På bortaplan i usel form mot ett motiverat miami med ett offense som gått bra på sistone samt riktigt bra form. Nej ibland gäller de att gå ifrån alla sharp plays, förstår inte hur någon "expert" kan ha sett något spelvärde i sixers, men de är bara jag..

Och linan rörde sig väl knappt något under hela dagen? var väl 6.5 nästan hela dagen har jag för mig, iaf på betsson.
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td