Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-01, 21:30   #1
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

NBA 1/11


En massa matcher inatt som börjar kl 12...vad spelas


NO @ORL +3.5/195
NO är klart det bättre laget på pappret, att Ryan Anderson missar är inte så stort iom att Davis bör få extra minuter. Problemet dock om Reke fortfarande är seg efter skadorna så har NO knappt nån bänk värd speltid. Magic, för att hänga med andra lag måste typ ha nån spelare explodera varje match.
Liten lean under.



CLE @CHA +3/190
Cavs med en stor vinst redan i första matchen och med Irving så kan de vinna även dessa matcher. Varejao tuff uppgift mot Big Al, men eftersom han är småskadad, vem vet. Ben Gordon också Q för matchen inatt, vilket gör Bobs riktigt tunna på SG. Henderson och MKG är inga 3pt skyttar och man kommer att dumpa en massa bollar till Big Al om denne spelar, svårt att se Bobs dra ifrån eller hinna ikapp.
Frågan är om Cavs är redo att lägga 3pts borta mot nån.



PHI @WAS -9/199.5
Udda att Gortat inte fick spela mycket förra matchen mot Pistons, speciellt mot den där fronten, han och Nene kommer att vara bra för Wiz om hälsan håller, då Nene är redan skadad. Litar inte alls på Phi för det kan bli hur ugly som helst, men Wiz -9 är kallt också.



TOR @ATL -3.5/196
Lowry har problem med ett finger, men säger att förra (dåliga) matchen inte var pga det. Ändå känns det som en nackdel, samt som jag ger Millsap/Horford fördelen i low post. Carroll är energetisk försvarare dock lite lättare än Gay, så om han orkar/kan stoppa Gay bör Hawks rinna ifrån till slut.



MIL @BOS
Ugh, nej tack.



DAL @HOU -6.5/205
Under känns lite spontant som ett spel. Harden är småskadad och det är svårt att se nåt super tempo med Dirk och Howard. Om inte Monta/Harden sänker 40 var är det lite fråga på varifrån poängen kommer. Lin bör också vilja hålla tempot nere för att den andre PGn saknas. Dock är det lite känslor med i matchen så det kan bli hett



DET @MEM -7.5/188
Gillar vad jag såg från mina Pistons förra matchen, trodde inte Smoove skulle passa så bra (dock ändå bara 1 match), men där har man en riktigt svår front med Monroe/Drummond och sen Smoove som kan spela #4. Stentuffa och fysiska, svår match nu mot ZBo och Marc Gasol. 2 guards skadade för Pistons och Bynum kommer att få alla möjliga problem mot Conley, men om inte Gasol absolut stänger ner paint så tror jag (och hoppas) att Pistons orkar hänga med.



OKS @MIN -2/201.5
Världens trap efter bara par dagar på säsongen?



MIA @BKN +3.5/194
Nets ska ställas på prov redan nu efter mycket snack. AK väntas spela begränsade minuter, Livingstone Q med tumm-problem, Wade väntas spela.
DWill hade speltidsgräns förra matchen som coachen brände typ i första halvlek. Ska Kidd vara på bänken idag? (Har inte kollat). Nets har ett bokstavligen stort vapen mot Heat i form av Brook som ska absolut dominera under korgarna inatt. Nets veteraner är game för en så stor match hoppas man? Publiktryck?
Å andra sidan har Nets inte sett inspelade ut och Reggie Evans får fortfarande speltid. Blatche såg bedrövligt ut mot Cavs. Joe J dräller och är osäker. DWill inte helt frisk än. Gillar Nets men matchen känns som en besvikelse.



POR @DEN -4.5/198
Gillar att Blazers har behållit samma spelare, lagt till en lovande center (äntligen!) som kan bli bra för laget och man har något av en bänk i form av Mo och Wright.
Nuggets ser rätt så ointressanta ut, känns som om de har lite för många guards och och inte mycket annars. Lawson har haft skadad ljumske.
Lean Blazers



UTA @PHO -4/196.5
Jag tänker spela Jazz bara för att de har gjort Suns till 4 pts fav.



LAC @SAC +3.5/201
Väldigt intressant match och Clips som korta fav i en match de bör vanligen vara fav i, även b2b.
Dock gillar jag Kings, i den första matchen såg Cousins mycket bra ut, inte bara spelmässigt utan också mentalt, något som har varit stort problem för honom. Med Shaq som mentor, börjar han utveckla och behålla ett liknande spel och om det är hans nya jag så kommer han att vara enorm. Kings måste få igång nån av sina SGs som började uselt, men de kan ge problem till Clips inatt imo
Lean Kings



SAS @LAL +7.5/207.5
Duncan missar för Spurs, men för mig känns det bara att fortsätta på Lakers och gå över. Enklast så
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-01, 21:42   #2
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Stuckey (DET) startar på bänken, Bynum SG och Billups då troligen PG. Fortfarande fördel Conley, men Billups kan hålla sitt.


Big Al (CHA) troligen missar.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td