Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-30, 22:28   #1
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

NBA 30/11


Väntar in alla lineups först då det finns flera viktiga GTDs


ATL @WAS -3.5/191
Svårt at förstå hur Wiz kan vara sådana fav, speciellt som matcherna spelades ut igår, Wiz med stora problem mot Pacers och Hawks kommer tillbaka efter att ha legat under med 14 i HT. Mentalt bör Hawks ha fördel, men frågan är inte om Wiz energi är lite uppåt mot ett klart sämre försvar.
Public är, som väntat, på Hawks sida och de är ett förfärligt lag att spela på, men det skulle inte förvåna om det blev en till buzzer beater. Kommer nog att undvika den matchen.


CHI @CLE +4.5/182.5
Svårt att ta ett spel på Bulls här även om defensiven håller för de har varit ett av de sämsta lagen att försvara 3pt i år. Och det med Rose och Butler friska. Nu är det Hinrich, som är en ok försvarare, men tror lite långsam för Kyrie och Dunlevy, som är inte direkt nån bra försvarare som ska ta hand om Cavs guards, som var de enda som gjorde nåt igår. Tror att Waiter får speltid idag med sina 21pts från bänken igår.
Bulls brukar ändå ha det lätt för Cavs, som inte skrämmer någon offensivt, men jag kan inte säga att jag gillar spreaden. Liten lean under.


BRK @MEM -8.5/186
Vilken usel match av Nets igår när Kidd bänkar starters i sista q. Han skyller på tröttheten, men kemin har inte varit bra, spelsystemet har inte funkat och försvaret har varit ligans sämsta. Public är såklart på Grizz och linan har gått upp från 7.5 till 9 och jag hoppas att den åker upp lite till, för jag tänker spela på Nets.
KG vilades igår så han ska spela idag, PP kanske missar pga hand och de kanske tar det försiktigt med BroLo som spelade sin första match sen skadan igår.
Skälet till att jag tänker spela Nets, även som 7.5 dogs, är att Grizz spelstill är så långsam och seg att det passar dem. Nets har stora problem mot snabba atletiska lag, men Grizz är långt ifrån det och defensivt sämre nu när Gasol är borta. Det lär handla om mycket half-court och ISO spel och med det tempo tror jag att Nets håller sig inom numret. Också gillar underspelet men det är också stort public spel, så jag avvaktar lite.


MIN @DAL +2/207.5
Ett 8-1 hemma lag är dog till ett 2-6 bortalag, was ist das? Kan Mavs usla avslutning igår ligga bakom linan idag? Egentligen är det Calderons skada som vände matchen som är orsaken Jag väntar också att se om Mbah Moute spelar för om det blir så att 2 duktiga försvars-SFs (Marion och Moute) tar ut varandra är det nackel Mavs som ändå har en solid offensiv produktion från sin gubbe. Moute ska vara en defensiv komplement och typ sista option i anfall. Speciellt om Calderon missar (eller spelar skadad) gillar jag TWolves som då har fördel low post, PG och kan kanske ta bort ett offensivt vapen för Mavs. Visst kan Dirk och Ellis vinna matcher själva, men mot TWolves på en låg lina...även om de är hemma...tror inte så ofta. Totalet rör jag inte pga att flera spelare kan missa


HOU @SAS -6/205
Känns lite för högt på Spurs OM de har Parker missa igen. B2b men starters spelade inte många minuter igår, så jag väntar mig att Timmy spelar.
Rockets luftade ut bänken mot Nets, så de är fräscha också, frågan är hur det blir med Harden och jag gillar poängen i denna. Så för min del blir det Rockets eller pass


BOS @MIL +2/185.5
Celts tog ganska enkelt hand om borta-svaga Cavs och ska nu resa till ett ännu sämre lag oavsett var de spelar. Ilyasova ut med hamstring problem igår efter 12 min och vi får se idag. Sätt Bradley på Mayo eller Knight och Bucks blir väldigt begränsade offensivt.
Klart val är under och public diggar det valet, inget konstigt och linan har droppat 2pts. Har en känsla av att Bucks måste vinna snart, men sällan att jag spelar på dem just nu


UTA @PHO -8.5/196
Bledsoe tillbaka i Suns igår och Jazz hade inget att sätta emot. Public är på Suns och över, efter gårdagens match, jag vill se om de låter Bledsoe spela i b2b (om jag orkar vara uppe) och jag gillar över trots att linan har klättrat några pts. Jazz har inget svar på Dragic/Bledsoe och dessa två brukar dra upp tempot, även om det är b2b



Det är iaf så som det ser ut just nu för mig
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hardballs (+2), Rojiblanco (+10)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 23:58   #2
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Nene spelar och Wiz är -4.5
Pierce borta, Taylor och AA startar, inget ord om BroLo spelar
Parker aktiv
Calderon GTD
Earl Clark och CJ Miles borta för Cavs



Ehh, gillar det inte, men tar Bulls -4.5
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-01, 00:21   #3
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Tyvärr lyckades jag sno Nets +9 @1.893 (och under 186) lite innan nyheten om att ZBo missar för Grizz kom ut. Nu är Nets +7, så visst...lite segt är det...men ZBo är värd minst 2pts på spreaden



Edit: TWolves -2 och Suns over 195 spelar jag också
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$

Senast redigerad av Arch den 2013-12-01 klockan 00:24.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-01, 11:43   #4
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Bulls ville inte vara med och leka, men annars var det hyfsat
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td