Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-23, 21:22   #1
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

NBA 23/1


2 matcher på TNT inatt, Heat har inte sett bra ut utan Wade/senaste tiden, de har också haft skador på andra spelare och det vilar för mycket på LBJ/Bosh för att det ska funka dag in och ut. Å andra sidan är det svårt att lita på Lakers lineup, men deras spelstil gör det ändå spelbart ibland. Nu bör Heat ha det hur enkelt som helst att göra pts, så jag är inte sugen på +pts och/eller totalet.
Den andra matchen bör vara mycket roligare iom att Nuggets spelar mot Blazers och det bör bli hög tempo, bra offense och mindre bra försvar. Totalet är absolut högt med 221, men den linan har klättrat upp lite trots att det spelas under. Också har Nuggets +pts minskat trots att folk gillar hemmalaget mer.

Det är ändå TNT och nationell sända matcher (har iaf varit) och det är bra reklam för NBA, jag tror refs kan påverkas lite och leanar mot överspelet och Nuggets +pts

Inget spel än för min del, kanske inte alls, men få se...




Lycka till om ni spelar nåt
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hardballs (+1)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td