Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-02, 00:22   #1
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

NBA 1/3


Matcherna börjar 01:30, men jag har svårt att hitta nåt bra. Har ni något kul?


Wiz ska vinna stort mot Sixers, men det känns lite udda att lägga dd pts på Wiz borta. Totalet är också stort, kanske för stort iom att Sixers inte har nån center. Gortat ska kunna dominera, men man spelar inte offense genom honom, så det blir nog på D han tar sitt, returer och blockar.


Heat vinner med 20+ om de bara vill


Funderar på Pistons +pts iom att Rockets saknar Parsons. Gillar över, men mycket pts - lite försvar kan ställa till det


Pacers ska vinna med hur mycket de än vill


Nets som -6.5 fav Går inte att lita på Larry FFS Drew i Bucks även om jag gillar dem lite


Grizz som vanligt usla på DD spreads, men Cavs är lite softa på inside utan Varejao. Hawes är inte en dålig spelare offensivt, men han är inte ett defensivt monster. Känns som om ZBo ska kunna göra 20+ och Conley är en bra försvarare och Grizz har folk som kan hänga på Deng (Lee, Allen)


TWolves som -4.5 favs borta gillar jag inte, de är bara 12-18 borta och KMart väntas tillbaka idag, kan bli en del skott som missar. Cuz kanske sugen att spela efter susp också?



Tar gärna förslag på spel, hittar inget i dessa
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 00:43   #2
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Många skador för Blazers - Nuggets matchen, men 0 försvar är nåt man kan vänta sig. Brooks startar iom att Ty är borta, både Lillard kommer att dumpa 30 på honom och Brooks själv kan göra 20+...Nuggets spelar uselt just nu, inget försvar och deras offense vilar på streaky shooters och undersized front...om LMA spelar och är frisk är det ganska enkla 25+ pts för honom...

För mig så har jag Blazers pts range 108-120 och Nuggets 95-110...det är väldigt brett range där (jag känner att) jag kan både missa och träffa båda



Clipps dd fav hemma, ja ok, Clipps är lite av divor och gillar inte dem, dock har de vunnit med 20+ senaste par matcher mot "skitlag" Lakers, 76ers, Jazz
Ändå...svårt
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 01:36   #3
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Yup dagens card riktigt ugly nästan lika ugly som Sixers defense. Kan inte plocka upp Ariza en enda jävla gång,han och Wall bara skakade på huvudet

Blazers totalen uppe på 217 så funderar på att ta en chans på under där

LMA tillbaka och kommer ta mycket skott men kan vara lite rostig med sin patenterade turnaround jumper,Faried är en dålig försvarare men han försöker iaf. Mozgov försvarar inside bättre än Hickson om Mozzy startar igen och Nuggets har stora problem att komma över 100 utan Lawson. Brooks är OK men de andra spelarna verkar inte lita på honom så han var nästan utfrusen ur offense på vissa possessions senast jag såg dem så det såg illa ut

Kommer säkert flyga över bara för det nu men det är det enda jag fastnat för
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Arch (+23)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 11:28   #4
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

76:ers alltså. Den där scrubfuckern Ariza (nästan lika usel som Big-Al) tillåts droppa sju treor i första quartern, från samma ställe - högra hörnet. Hallå!!!

Och detta en kväll när Iverson hyllas inför hemmapubliken med pompa och ståt. Trodde man kunde visa lita stake iaf mot ett Wiz som är skadeskjutet inside atm.

Tur att Philly-publiken fått in ett defensivt ankare i Byron Mullens att hoppas på inför framtiden.

Spoiler:
Ja jag satt på PHI +12...
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 13:37   #5
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Vafan eddieh ingen respekt för Arizas career season heller,undrar varför?

Du får joina mig i "vi som vägrar spela Sixers" klubben. De har två riktiga NBA-spelare på rostern Thad Young och MCW och den senare är rookie så är och kommer vara ojämn,resten är riktiga som du säger scrubfuckers. Visst de kommer säkert ha några backdoor covers när spreaden är +18 och så där men det ser så illa ut så inte värt det för hälsan att spela på deras matcher mer i år imo

För övrigt tycker jag att Lord Byron of Mullens känns som en Gestapo Warriors spelare,du borde droppa Kent Brickmore för honom inför nästa vecka
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 14:48   #6
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Yeah eddie, skärp dig :kram:

Vilken ful card igår, men det är ju så det börjar bli nu. Massiva spreads och lag som på ett eller annat sätt inte spelar fullt ut. Nästan så att man måste komma ifrån att spela på matcher med lottery lag och hålla sig för det mesta till toppmöten tyvärr. Det kanske finns lite värde kvar i mitten lag just nu också

Snygg kollaps av Cavs i 2:a btw
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td