Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-26, 22:58   #1
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

NBA 26/3


Nu är vi inne i det sista delen av säsongen med runt 10 matcher per lag och nu är det tid där det märks att vissa lag försöker mer än andra och en skillnad i effort är oftare större än skillnad i talang...mina tankar, kort om alla matcher, har inte bestämt mig för spel än, väntar på lineups

Bobs och under - DWill sjuk, men han är ingen Kobe-sjuk så tror inte man ser 50pts från honom. Big Al mot Nets front och Thornton missar vilket gör Nets bänk något svagare även om han är hit or miss själv

Wiz och under - går inte att jävlas med Wiz hemma i år, Suns på 3:e matchen på 4 dagar, 3:e raka borta, Wiz har fått vila några dagar, dock problem med Ariza

Celts och över - den här matchen är 50/50 på båda, public är på Raps och under, men jag skulle nog aldrig spela nåt här

Detroit och över - Hawes är lite för mjuk inside men kan jobba utifrån, Varejao är mer banger. Bör bli mycket spring och chucking från Waiters, så det b eror lite hur skotten faller

Twolves och under - gillar inget av dessa, men Hawks är så usla borta

Pacers och under - stor match denna, tror Pacers vill ha det lite mer. Ray Ray missar, Wade också tror jag

Pelicans och under - egentligen Clippers då Eric Gordon missar, men Pelicans har 2 stora vinster bakom sig och public är på Clips, linan bör vara lite för stor, så jag tänker Clips -6...men då är det för lätt

Nuggets och under - home & home mellan dessa två lag, tror inte Pop tillåter Nuggets att springa som de vill, utan binder dem i en långsammare match och sen näste @DEN, då blir det Nuggets tempo och mycket pts

Knicks och över - Kings utan försvar och Knicks b2b efter att ha blivit förnedrade i LA (välkommen tillbaka Phil)(hah Lakers...)

Utah och under - Grizz är för grisiga och för stora favs, Jazz kan få det till här om de får refs med sig och drar lite fouls...Kanter och Favors är stora killar
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-26, 23:53   #2
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Jag gillar inte det här alls, men det är som det är.


Hawks +5.5
Twolves förlorade sin viktigaste match mot Suns och sen blev dominerade av Grizz, de har nu förlorat 3 raka och är 8 matcher bakom sista playoff platsen med Suns framför. Och #8 är Mavs, så de hinner är praktiskt borta. Hawks är på #8 i East, 3 matcher framför Knicks


^Knicks -1.5


Jazz +8
He har blivit utskällda och förnedrade hela säsongen, men de förlorade bara med 10 borta hos Grizz, som är #7 seed i West så det lär bli nervöst och man spelar hellre på säkerhet och en vinst än att riskera nåt


För övrigt slåss 5 lag för 4 playoff platser i West, alla mellan 45-27 och 42-29



Hoppas på lite tur inatt och önskar er detsamma, med era spel
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-27, 11:32   #3
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Vet inte varför jag tror Hawks kan bli nåt de klart inte är...ändå 2-1 för natten


Hade jag spelat allt jag skrev som jag skrev det skulle jag ha gått 13-7
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td