Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-23, 18:55   #1
 
ildivinos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 420
Standard

NBA 23/5


02.30 LA Lakers @ Phoenix Suns

Vad har ni för tankar om matchen? Kommer det verkligen bli över denna gång igen? Lakers vinner igen?

Själv är jag inne på under 23.5p på Stoudemire, även över 55p 1st QT.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ildivino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-23, 21:42   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tror den går över, är inte linan satt ganska högt? De 2 omgångarna dom spelat har slutat med ena 135p och andra 136p så ser inte varför denna skulle gå under. Tycker de varit högt tempo och lite defense Gasol har ju varit riktigt bra under slutspelet kanske hittar nåt bra spel på han...
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-23, 22:20   #3
 
ildivinos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 420
Standard

Tror på mer defence ikväll. LA Lakers har pratat om att spela långsammare inatt.. Kobe har haft ont i högra benet o rehabiliterade fredags.

Lirar
under 219
Nash över 11.5 ass
Kobe under 30.5p
Gasol över 20.5p

hoppas Suns vinner!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ildivino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-23, 22:38   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 358
Sharp$: 1297
Standard

Lakers har jag.

Funderar på Kobe under 30, inte av några skadeproblem (han spelar alltid grymt trots det) utan att Suns troligtvis kommer dubbla mot han, det funkade inte jätte bra i game 2, så vi får väl se om dom fortsätter med det. Jag testar iaf en lite insats på det prop spelet.
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td