![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
Hatar mentaliteten att andra ska göra jobbet åt dig, när det är enklare, snabbare att ta reda på det själv. Lättja är en dödssynd. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
+1.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
Sharpest
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Ryggar 2st eftersom bet365 suger just nu.
Tackar
![]() ![]() |
![]() |
#20 | |
![]() Citat:
Idiotförklarad i första inlägget. (!?) Senast redigerad av WHL den 2010-05-28 klockan 17:01. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
AWESOME
|
![]()
Regel 1:
§ 1 Innan du börjar posta: * §1.1 Läs spelskolan samt de klistrade trådarna i forumet du tänkt posta i för att förhindra upprepningar på nybörjarfrågor i forumet och bibehålla en hög nivå på snacket. * §1.2 Använd sökfunktionen innan du postar, din fråga kan mycket väl vara besvarad i tidigare trådar. Inte alla som ser i reglerna, men detta är ett måste för att vi ska hålla en hög nivå, om du/ni ser "noob" frågor, hänvisa till regverket från och med nu tack så slipper vi 10 poster om detta. Välkommen till Sharps "Fasth" ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
AWESOME
|
![]()
Pinny sjunker en aning, nu får man O157.5 till 1.87 vilket jag gillar starkt
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
Men bollen är ju rund förstås... Och nu ryggade jag dig till över 158 bara för att det sjönk, så jag hoppas det är spelvärt ändå. ![]() De andra linorna har rört sig för mycket så de står jag över. Lycka till! ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Tackar för dessa.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Vad är det som händer...titta idag och då gick linan uppåt men nu får man över 154@ 1.943 på Liberty-Stars matchen på pinnen. Om över 158.5 var det rekommenderade spelet får man väl vara överlycklig över detta odds!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 0Barney´s tennis Stats: 10 - 5 - 1 ROI: 143.20% Vinstprocent: 67.00% |
![]()
Vad är det som händer egentligen? Detta känns verkligen inte bra. Lustigt med det spelet iCash trodde mest på också!?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 253macin delar med sig Stats: 8 - 6 - 0 ROI: 118.20% Vinstprocent: 57.00% |
![]()
Provar Ö153.5 till 1.84 @ pinnacle.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|