Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-15, 22:19   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Södra Sverige
Inlägg: 16
Sharp$: 32


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ATL Hawks- PHX Suns 16/1 02.00


PHX Suns - ATL Hawks

Av Atlanta Hawks matcher så har endast två spel gått över 210 sedan början av december. Atalanta har lärt sig spela bra försvar och hemma är man ännu bättre och i de senaste spelen för att motståndarna i genomsnitt knappt 93 PPG på de 5 senaste matcherna.

Suns kan göra väldigt mycket poäng men det är för det mesta på hemmaplan. Tre av de fyra senaste har gått under lagen emellan och totala har gått under i 5 av senaste 7 mötena i Atalanta.

Vi spelar under 217 på Expekt. De flesta bolag har 216

http://www.***********.se

Senast redigerad av Avej den 2010-01-15 klockan 22:51. Anledning: * §3.1 Länka till egen sida med vinstintresse är förbjudet
twiggy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 00:23   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 7
Standard

Låter som ett intressant spel. Lär väl bli ganska jämn och tät match. Tror Atlanta gör runt 100(+/- 5) och har dom som knapp favorit så att Phenoix skulle göra runt 120 känns osanolikt! Men man vet ju dock aldrig med NBA. Körde under liret på Clevland igår trodde den var bombsäker inför sista Q och jag gick och la mig sen när jag fick se resultatet på morgonen så fick jag en chock. De gick in med 1 poängs marginal efter 42-36 i sista. Men jag ryggar dig i denna och hoppas mycke missar och bra defensiv!
Alvis87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td