Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-28, 19:01   #1
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Colombia - Argentina 29/7 04:00


Colombia - Argentina
Colombia +4.5 @ 1.90 betsafe
5u

Valjer att prova handikappet pa Colombia mot Argentina i kvallens match. Colombia har battre form och man vann igar mot Venezuela, en av dom viktigaste vinsterna pa mangar ar och man har en historisk chans att ga anda till semifinal! Argentina daremot ar ett overhypat lag som kommit med en blandning daliga spelare och resultaten talar sitt tydliga sprak infor den har turneringen hade man 7 spelade matcher varav 6 av dessa slutade med forlust. Medelinsats pa ett Colombia med bra momentum.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-28, 19:47   #2
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Argentina har enligt vad jag läst sitt B-lag med sig. Columbia har 2-0, efter vinster mot Ecuador och Venezuela. Och man är heta samt spelar på hemmaplan med starkt publikstöd. Men om jag förstått det hela rätt är man väl redan klara till semi? Venezuela har 1-1, vinst mot Argentina och förlust mot Columbia, och man lär vinna ikväll mot urusla Ecuador. Så då blir det 2-1 till Venezuela. Argentina har också 1-1, vinst mot Ecuador och förlust mot Venezuela. Vinner man ikväll mot Columbia så har man också 2-1, och om det hela avgörs mellan inbördes möten, dvs mötena mellan de tre lagen om vilka som får gå vidare till semi (har för mig att Fiba tillämpar de reglerna) så blir det vid Argentina-vinst: Argentina och Columbia (Argentina har vunnit mot Columbia och Columbia har vunnit mot Venezuela) och vid Columbia-vinst: Columbia och Venezuela. Har svårt att se hur Venezuela ska loosa mot Ecuador, går i princip inte. I sådana fall (om det nu är som ovanstående scenario) har matchen Columbia-Argentina inte så stor betydelse för Columbia som den har för Argentina? Fast å andra sidan, om alla tre lag får 2-1, Columbia är före Venezuela inbördes, Argentina före Columbia inbördes och Venezuela före Argentina inbördes hur blir det då? Poängskillnad?

Edit: Jodå, har suttit och "klurat" på de här matchen också en del, men inte kommit fram till vad som verkligen gäller... Om Columbia har ngt att lira för tror jag även ML skulle kunna vara ett bra lir...
__________________
Twitter: @gbmoy

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gb den 2010-07-28 klockan 20:49.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-28, 21:49   #3
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ok, om jag förstår det hela rätt så är det alltså inbördes möten som gäller enligt Fibas regler. Men då de inblandade lagen har slagit varandra, Columbia slog Venezuela medan Venezuela slog Argentina. SKULLE Argentina vinna över Columbia ANTAR jag att poängskillnad i inbördes matcher får skilja vilka lag som hamnar i semin. Och Columbia vann över Venezuela med 1p, medan Venezuela vann över Argentina med 3p, i det läget kan Columbia ligga risigt till, så som jag förstår behöver Columbia också vinna. Prövar iaf ML till 2.60.

Edit: får bli hcp också...
__________________
Twitter: @gbmoy

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gb den 2010-07-28 klockan 22:59.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td