Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-30, 17:48   #1
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 848

Tolstoj lirar!
Stats: 5 - 7 - 1
ROI: 85.02%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

2010-12-30 Barcelona - Real Madrid (Basket)


Datum: 2010-12-30
Tid: 19:00
Sport: Baseball
Land: Spanien
Liga: Basket
Match: Barcelona - Real Madrid

Spel: Real Madrid +6.5
Insats: 7
Odds: 1.90
Bolag:

Motivering:
Här är Barcelona enligt mig rejält upphaussade. Visst dom är favoriter men inte så här stora. Real Madrid ligger etta med tio vinster och två förluster och Barcelona ligger två med nio vinster och tre förluster. Real Madrid kommer med en stark trupp utan direkta avbräck medan Barcelona har ett par spelare som missar matchen.

Real Madrid är i år ett mycket starkare lag än tidigare, speciellt defensivt sätt. Dessutom så har inte Barcelona samma flyt som förra säsongen och dom har på senare tid haft offensiva problem. Jag tror Madrid kommer ge dom en riktigt tuff match idag och jag tror även att Madrid kan komma att vinna, mycket tack vare den breda truppen och den förbättrade defensiven.

Barcelona letar fortfarande efter spelet medan Real Madrid känns starkare än på väldigt länge.

Hinner inte reka mer utförligt då matchen börjar snart.

Ogiltigt spel-ID: 220278


Ogiltigt spel-ID: 220279


Senast redigerad av Tolstoj den 2010-12-30 klockan 17:57.
Tolstoj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td