Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-30, 15:34   #1
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Spel på Cards-Braves.


Började lyckligtvis med en vinst och tänkte fortsätta även idag.

2011-04-30 19:10MLBAtlanta Braves vs St Louis Cardinals TTÖ 3.5 FT 3 1.852

Spelet är alltså TEAM TOTAL ÖVER 3.5 på St Louis Cardinals, det vill säga att så länge Cards själva gör 4 runs eller fler blir det vinst.

Efter noga övervägande på om jag skulle spela Cards ML eller Cards TT så blev det till slut TT eftersom jag inte kan förmå lita på deras starting pitcher Westbrook trots sin senaste quality start. Denna reken baseras till stor del på att Cardinals är ett av ligans bästa bortalag (.348 BA och 7.8 RPG senaste 12 borta) och nu med flera spelare heta nog att panga in 4 runs på egen hand (Molina, Theriot, Freese, Holiday och framförallt Berkman som alla haft en batting average på .300+ senaste 7 dagarna). Då har de dessutom lite sparkapital i form av en viss Albert Pujols som efter en dålig inledning nu börjat hitta tillbaka till 2010 års form. De har inte stött på Braves pitcher Beachy ännu, men trots att batters brukar prestera sämre första gången de möter en pitcher skulle jag tro han inte klarar av denna heta offensiven och dessutom går han i snitt 6 innings per game och skulle han nu bara släppa till 3 runs är jag övertygad om att Cards fixar in den sista run vi behöver mot Atlantas högst ordinära bullpen.

3u @ 1.852

BOL

Kanske kommer ett spel senare ikväll beroende på vart en lina hamnar.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
GianniAgnelli (+10)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-30, 15:53   #2
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bah, synd att spelet inte finns på bet365 :(

Tycker du det är värt en mindre slant på Cards ML istället?
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-30, 16:16   #3
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Mången tack Boone.....
Med tanke hur det såg ut i natt mellan dessa 2 lag är det inte så mycket att fundera på.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td