Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-02-21, 11:29   #1
 
knasbolls avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 441
Standard

CS GO Major Katowice


Jag återvänder alltid när det är Major....

Alltså Astralis kommer ju vinna. Jag högg den till 2.0 men nu har vinnarspelet sjunkit till cirka 1.6 från 2.0, och det känns ju lite lågt. Vilket lag kan hota i en BO3? De andra lagen shufflar spelare, och FaZe och NaVi som inte shufflat ser inte tillräckligt starka ut. Astralis fortfarande i en klass för sig, två klasser över t.o.m?

Spontant vill jag betta mot Liquid, som jag sett som det nästbästa laget under 2018 efter Astralis, trots att många tycker NaVi ska vara där. Ser inte ut som samma lag med Stewie istället för Taco, iaf inte nu till en början.

Möter idag NaVi i en BO3 men vettefan om oddset på NaVi lockar. Känns lite 55-45 i den matchen?


Någon som har något roligt spel?
knasboll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-01, 22:02   #2
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Tycker ence har imponerat, och har allt att vinna medans navi har allt att förlora. Klart navi är favoriter men litet chansspel på ence är kul. Att Australia vinner är ingen tvekan, mot ett otajt mibr så avgörs det nog enkelt med 2-0
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-03, 15:18   #3
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Ence - Astralis i final nu då. Tycker Ence förtjänar det mer än Astralis och ska se om det finns några roliga spel. Om oddset tilltalar så tycker jag Ence +1,5 är ett bra spel. Astralis har allt att förlora, Ence allt att vinna. Levererar allu så tror jag Ence tom har chans att vinna
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td