Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-21, 21:18   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Två korta lördagsrekar!


Igår hade vi fru fortuna med oss på ett par spel vilket vi såklart ska vara glada för.

Raptors var aldrig nära i sin match utan bli överkörda i sin sämsta match hittills denna säsongen.

ML dubbeln sitter då Warriors vinner enkelt och Jazz lyckas vinna i OT så där hade vi lite marginaler med oss då det kan gå hur som helst i en OT.

Under 248.5 i Warriors match sitter också enkelt då den stannar på 233 poäng och andra delen i den parlayen hade vi en otrolig tur när Bulls blir totalt överkörda av Hawks men eftersom matchen är avgjord tidigt så slappnar Hawks av och Bulls kan komma tillbaka ordentligt i slutet då man vinner 4Q med 21 poäng så att vårat spel på Bulls +10 sitter precis när dom förlorar med 9.

Grizzlies -3.5 vinner med 16 poäng men vi får inget för det eftersom Over 212.5 i den sena matchen mellan Lakers - Pacers faller kort då den stannar på 204.

Tennisen gick riktigt bra. Thiem vinner mot Paire med 3-1 och är framme i den förväntade matchen mot Goffin där vi har 3.40 på att Thiem ska vinna i en match som är nästan helt jämn enligt oddsen. Dimitrov sätter spelet åt oss på honom då han vinner busenkelt med 3-0 i set mot Gasquet kring lunchtid idag vilket ordnad vinst på att Dimitrov skulle nå minst åttondelsfinal. Väl där så möter han nu Istomin där Dimitrov är 1.10 favorit istället för Djokovic som man trodde och då hade han varit stor underdog så Dimitrov har guldläge att kunna gå långt i denna turneringen.


Vi har en hel del NBA idag och vi har även några tidiga matcher vilket gör att rekarna idag blir lite kortare så ni ska hinna få spelen i tid innan första matchen startar vid kl 23:05:


Spel Nr1:

Celtics ML @ 1.28
Nuggets ML @ 1.47

Totalt odds: 1.95 @ bet365

Insats: 6 Units


Kort motivering:

Blazers åkte på en tung förlust igår när man förlorade med 1 poäng mot 76ers i en match där Blazers ledde hela 4Q tills 4 sekunder kvar när 76ers sätter en 3-poängare och tar vinsten. Blazers har rasat rejält i tabellen då man tappat från 12-10 till 18-27 record sedan början av december. Det här är lagets 4:e match på 6 dagar där samtliga varit på bortaplan och man har också 4 raka förluster. Jag tror Blazers får svårt att ladda om tillräckligt för att kunna störa Celtics.

Celtics skrev vi en del om i deras senaste match när man förlorade oväntat mot Knicks. Jag är övertygad om att vi kommer få se ett recanschssuget Celtics som vill visa att senaste matchen endast var en engångsföreteelse och dagens motståndare är i klen form och är har också matchats hårt på slutet samtidigt som Celtics är utvilade.

Hemmalaget är klart bättre och i dagens situation så anser jag att det är liten chans att Blazers ska hota om vinsten här.


------------------------------------------------------


Nuggets mötte Clippers i slutet av december på bortaplan när Clippers även då saknade sina främsta offensiva hot och då vann Nuggets med 4 poäng. Nu är skadeläget riktigt illa för Clippers igen och jag har svårt att se hur man ska hänga med Nuggets som är i riktigt bra form här.

Nuggets får också tillbaka sin bästa scorer idag Galinari som missade senaste matchen och han kommer såklart tillföra en dimension till i laget.

Ett skadedrabbat Clippers orkar inte hänga med i Nuggets tempo, framförallt inte nu när Galinari är tillbaka tror jag!




Spel Nr2:

Pistons - Wizards = OVER 200 @ 1.40
Bulls ML @ 1.35

Totalt odds: 1.95 @ bet365

Insats: 6 Units


Kort motivering:

Det blev 230 poäng mellan Pistons och Wizards när lagen möttes för en månad sedan och jag tror det är goda chanser till en hög score igen.

Wizards öser alltid på framåt vilket jag skrev om i en rek nyligen och man behöver väl inte dra allt det igen. Det är väldigt ofta som båda lagen gör 100+ i Wizards matcher och det är väldigt sällan som totalen stannar under 200.

Mycket hänger därför på Pistons som blandar och ger men senast så bombade man in 118 poäng mot Hawks som är ganska starka defensivt så jag tror Pistons kommer fortsätta försöka rida på den offensiven vilket öppnar upp för en offensiv match där båda lagen når 100+!


------------------------------------------------------

Bulls stjärnor var otroligt besvikna igår efter den klena prestationen mot Hawks och det finns inget bättre än chans till revansch direkt vilket man får idag mot en betydligt enklare motståndare.

Som jag skrev igår så kommer ju Kings få klara sig utan en av sina bästa spelare resten av säsongen då Gay är skadad och det är ett stort avbräck. Man torskade igår med 16 poäng mot Grizzlies och jag tror man får mycket svårt att hänga med på bortaplan här mot ett Bulls som vill visa upp ett bättre spel för sina hemmafans idag!



Ha en härlig lördagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Yoast (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-21, 22:22   #2
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 53
Sharp$: 246
Standard



Lizzen
Lizzen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td