Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-24, 21:30   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

4 fredagslir från NBA!


Gårdagens rekar här på sharps blev ingen bra historia när Kinguin förlorar båda mapsen.

Kinguin kom inte alls förberedda för Nuke som jag trodde utan man blev totalt överkörda där. Map 2 hade dock Kinguin chansen att vinna då man leder 13-8 men även här blir det en trist avslutning när mousesports vinner 7 av dom sista 8 rundorna för att vinna med minsta möjliga marginal 16-14.

Idag riktar jag istället blickarna mot NBA där vi har många matcher och många lag gör sin första match efter en veckas all-star uppehåll.

Tycker det finns en hel del intressant idag men håller rekarna lite kort denna gången:


Spel Nr1:

Raptors - Celtics = OVER 208.5 @ 1.40
Nets +15.5 @ 1.40

Totalt odds: 2.01 @ bet365

Insats: 7 Units


Kort motivering:

Celtics galna svit har jag radat upp många gånger och vi tar den väl igen, 31 raka matcher har haft minst 200 poäng och i 26 av dessa har båda lagen nått 100+ i matchen. Dom få gångerna något lag missat nå 100 poäng har det 3 gånger slutat på 98 poäng, sedan 95 och 92 så det har också då varit ganska hög score i matchen som ändå nått 200+.

Raptors har en av ligans bästa offensiver även om man innan all-star uppehållet svajade en del, mycket på grund av skador på nyckelspelarna Lowry + DeRozan. Nu har man också förstärkt laget inför slutspurten i hopp om att kunna hota Cavaliers i east.

Lagen har redan mötts 2 gånger under 2017 med 220 och 213 poäng som total. Tror det är goda chanser att dessa offensiva lagen fortsätter spela på samma sätt idag och då når båda lagen 100+ och denna landar närmare 220 än 200!


------------------------------------------

Nets är ett lag som man inte kan hitta mycket positivt med men dagens läge är utmärkt för spel enligt mig. Man möter här ett Nugget som är B2B + resa i benen och det är match på höga höjden i Denver vilket gör att B2B situationen blir mycket värre för Nuggets spelarna. Har talat om detta i tidigare rekar och detta med tunna luften är en större faktor än vad man kan tro, och inte minst när man är B2B.

Nuggets var också totalt usla igår när man förlorade med 16 poäng när man var 8 poängs favorit mot ett Kings som tappat båda sina stjärnor.

Nets förlorar ofta men faktum är att man varit nära i dom flesta matcherna, senaste 9 matcherna har man inte förlorat någon med mer än 9 poäng och när dessa lagen möttes i december så vann faktiskt Nets med 116-111 och tog en sällsynt seger.

Mycket talar för att detta blir en fartfylld match med mycket poäng och hur är då Nuggets ork i denna tuffa situationen? Nets är utvilade och fullt friska vilket gör att man bör ha mycket goda chanser att hänga med i denna matchen med rådande förutsättningar!




Spel Nr2:

Heat +8.5 @ 1.40
Wolves - Mavericks = OVER 195.5 @ 1.40

Totalt odds: 2.01 @ bet365

Insats: 6 Units


Kort motivering:

Heat kom in i all-star uppehållet som ett av ligans hetaste lag då man lyckades få till en streak på 13 raka vinster, man torskade sedan ett par matcher innan man tog ännu en enormt stark seger när man vann borta mot Rockets innan ledigheten.

Hawks blandar och ger en hel del vilket man gjort mest hela säsongen. Idag har man dock ett stort avbräck när lagets PG Dennis Schroeder kommer missa matchen och det är han som styr lagets offensiv. Utan honom blir laget garanterat sämre.

Dessa lagen möttes i början av februari när Heat var så heta och så vann Heat med 23 poäng. Tidigare 2 möten i början av säsongen när Heat inte var bra så vann Hawks men aldrig med mer än denna linan vi får här.

Om inte Heat fått hybris under ledigheten så ska man ha mycket goda chanser att vinna mot ett försvagat Hawks idag och denna uppköpta linan känns riktigt bra då jag tror man håller matchen jämn alla gånger!


--------------------------------------------------


Samtliga av Wolves senaste 16 matcher har nått minst 206 poäng vilket alltså är 10 poäng mer än vad som krävs för detta spelet. I 12 av dessa 16 matcherna har båda lagen nått 100+ i matchen, missarna är 2 gånger på 99 vilket samt 97 och 89 vilket troligen också det skulle räcka för denna låga linan.

Mavericks och deras offensiv har jag talat om tidigare och den är klart bättre nu än i början av säsongen. 13 av lagets senaste 14 matcher har gått över denna linan vi får här idag.

Känns som Wolves fortsätter spela up-tempo med höga scorer och det vill man nog även göra idag mot Mavericks som har en del äldre spelare som kan få svårt att hänga med. Dock är Wolves defensiv för klen för att stänga ner rutinerade Mavericks så jag tror det är goda chanser att båda lagen når 100+ och denna linan klaras busenkelt!




Spel Nr3:

Spurs -3.5 @ 2.12 (pinnacle) ... Insats: 6 Units


Kort motivering:

Clippers är B2B efter att igår ha fått slita mot ligans bästa lag Warriors där man förlorade med 10 poäng. Uppgiften blir inte mycket lättare idag när nästa gigant står för motståndet i form av Spurs som också dom, precis som Warriors, är klart bättre än Clippers i dagsläget. Jag har svårt att se hur Clippers ska kunna samla energi för att matcha ett utvilat och stabilt Spurs i denna matchen och denna låga linan känns riktigt generöst satt!




Spel Nr4:

Jazz -4 @ 2.16 (pinnacle) ... Insats: 6 Units


Kort motivering:

Bucks har enormt otur med skador och nyligen så skadade sig en av lagets bästa spelare Parker och missar resten av säsongen vilket är ett stort avbräck. Middleton är tillbaka efter sin långa skada men kommer matchas sparsamt vilket gör att han får svårt att ha någon betydande roll just nu.

Jazz är det klart bättre laget här och man får också nu tillbaka duktige skytten Hood till dagens match vilket gör att laget nu är helt skadefritt och kan börja klättra mot en av topplaceringarna i west där alla förutspådde dom inför säsongen.

Jazz vann enkelt med 16 poäng för några veckor sedan i lagens enda möte denna säsongen och faktum är att Jazz har vunnit samtliga 5 möten mellan lagen senaste säsongerna så det är klar fördel Jazz i denna H2H.

Bucks kan många gånger leva på att man kämpar mer än motståndarna men det blir svårt att trumfa med det mot ett alltid hårt arbetande Jazz vilket gör att detta är en tuff matchup för Bucks och jag tror inte man klarar att hålla denna matchen jämn.



Ha en härlig fredagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td