Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-23, 21:29   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Starka Clippers är skadefria!


Senaste reken här på sharps slutade med ännu en snöplig och tajt förlust.

Hornets ML hade inga alls problem att sitta då man enkelt vinner med 15 poäng mot ett Hawks som är i stora problem för stunden.

Rockets -3.5 ser ut att gå mot vinst men en trist avslutning gör att Rockets tillslut endast vinner matchen med 1 poäng vilket inte räcker för vårat spel.

Dubbeln förloras därmed och ännu ett spel som är riktigt nära men ändå förlorar i sista sekunderna.

Bara att jobba vidare och i längden så bör sådant här jämna ut sig så vi ska få några sista sekunden avslutningar till våran fördel också.

Idag väljer jag att reka ett spel vilket blir följande:


Spel Nr1:

Heat - Raptorts = OVER 191.5 @ 1.40
Clippers ML @ 1.50

Totalt odds: 2.16 @ bet365

Insats: 7 Units


Motivering:

Linan mellan Heat - Raptors har sjunkit hela dagen, hela 5 poäng faktiskt och det tycker jag är mycket trevligt eftersom jag klar lutar åt ett överspel här.

Dessa lagen möttes för 12 dagar sedan i en match som slutade på 193 poäng efter att Raptors hade uselt skytte i den matchen.

Sedan dess har Raptors spelat 5 matcher där man gjort minst 100 poäng i 4 och även vunnit 4 av 5. Senaste 2 matcherna har offensiven varit lysande då man gjort 116 och 122 poäng framåt så Raptors offensiv börjar mer och mer hitta stilen utan sin PG Lowry som är skadad.

Även Heat har hunnit spela 5 matcher sedan lagen möttes och samtliga dessa 5 matcher har nått 200 poäng. Senaste 4 matcherna har Heats offensiv levererat rejält framåt med 120, 123, 104 och 112 poäng. Heat har också gjort minst 104 poäng framåt i 16 raka hemmamatcher så man brukar alltid leverera på hemmaplan, och overall så har offensiven fungerat riktigt bra i flera månader nu.

Heat gör nästan alltid det man ska offensivt för en sån här låg lina och när då även Raptors offensiv har kommit igång rejält så har jag svårt att se att det ska bli mindre poäng än senast när lagen möttes för 12 dagar sedan och Raptors hade onormalt dåligt skytte.


-------------------------------------------------


Clippers börjar bli ordinarie och är då ett av ligans bättre lag. Man har ju haft stora skadeproblem denna säsongen vilket gör att man endast är 5:a i tabellen trots att man i grunden kanske är ett par placeringar bättre än så normalt sett. Nu har man alla stjärnor med och har 3 raka segrar i ryggen vilket gör att man börjar få igång spelet rejält nu inför slutspelet som inte är långt borta.

Mavericks blandar och ger som man gjort hela säsongen och det är minimal chans att man ska kunna nå slutspel. 4 förluster senaste 6 matcherna, 2 förluster mot bottenlag som 76ers och Suns är inte bra alls och slutspelchanserna är därmed minimala så motivationen kan nog börja tryta hos Mavericks.

När lagen möttes vid jul så lyckades Mavericks endast vinna med 2 poäng efter en sen vändning trots att Clippers då saknade båda sina all-stars Paul och Griffin. När man möttes månaden tidigare och lagen var ordinarie så vann Clippers med 20 poäng på bortaplan.

När Clippers nu är ordinarie så tycker jag man är klart bättre än Mavericks vilket man också visat under tidigare möten denna säsongen. Det gör att jag tycker detta oddset känn generöst!


Ha en härlig torsdagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td