Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-30, 21:38   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Två torsdagsrekar!


Vinst på reken igår med ganska tajta marginaler och det tackar man för.

Thunder lyckas vinna i OT mot Magic och Thunder hade väl lite tur som lyckades ta matchen till OT då man låg under större delen av matchen. Thunder tog sig samman och vann sedan ganska klart i OT med 8 poäng så att vi får in Thunder ML.

Överspelet i Celtics - Bucks sitter också det i en tajt match där båda lagen nådde 100 poäng som jag trodde men mycket mer än så blev det inte. Celtics hade en ganska usel match med dåligt skytte och fick precis 100 poäng, Bucks var aningen starkare och gjorde 103 poäng vilket räcker för vårat spel som var Över 201.5 poäng i matchen.

Ganska tajt i båda matcherna och lite tur att det gick vägen, det tackar vi för!

Idag har jag skrivit en liten preview för ett par divisioner i MLB med ett par långtidsspel som jag kommer posta på forumet inom kort. Först tar vi dock dagens NBA och idag plockar jag 2 rekar:



Spel Nr1:

Cavaliers ML @ 1.45
Clippers -3.5 @ 1.35

Totalt odds: 2.02 @ bet365

Insats: 6 Units


Kort motivering:

Cavaliers spelar här sin 12:e bortamatch under mars vilket är det mesta antalet bortamatcher man haft i en månad någonsin. Schemat har varit ganska tufft, man har haft en del skador och formen har varit lite sisådär för Cavaliers. Slutspelet börjar närma sig och man måste börja spela bättre snart för att inte riskera att komma in i slutspelet utan förstaseed och med klen form som kan bli kostsamt. Kvaliteten finns utan tvekan hos Cavaliers och det är bara en tidsfråga innan man plockar fram det. Skulle Cavaliers förlora här så är det också första gången sedan Lebron James premiärmånad som han förlorar 10 matcher i samma månad, bara lite kuriosa att det är sällan som Lebron James torskar så här ofta.

Bulls saknar fortfarande Wade vilket är ett stort avbräck och formen är sisådär då man blandar och ger, precis som man gjort hela säsongen. Lite överraskande vinst borta mot Bucks senast, innan det oväntad storförlust hemma mot usla 76ers.

Cavaliers bör vara motiverade här vilket gör att man är ett numer för stort för alla lag i east och det börjar bli dags för laget att plocka fram mästartakterna nu. Då tror jag inte ett instabilt Bulls kan hänga med!


---------------------------------


Suns skadebekymmer är enorma och man saknar massor av tongivande spelare till denna matchen. Den stora frånvarolistan har också visat sig på resultaten då Suns nu förlorat 9 raka matcher och idag ser det ut som ännu fler spelare kommer missa matchen vilket gör att det enligt mig är liten chans att man vänder trenden.

Clippers har fått tillbaka lite skadade spelare för några veckor sedan och börjar slipa slutspelsformen. 5 vinster senaste 7 matcherna, båda förlusterna mycket knappa gör att formen känns god. Senast slog man topplaget Wizards enkelt och man gjorde 133 poäng framåt.

Lagen har redan mötts 3 gånger denna säsongen och Clippers har vunnit samtliga möten med minst 10 poäng. I dessa matcherna har Suns haft sina bra spelare med i matchen och Cippers har saknat viktiga spelare men ändå vunnit enkelt. Idag är Clippers ordinarie och i god form samtidigt som Suns saknar alla bra spelare och har usel form. Det är endast underskattning som kan hindra Clippers från att vinna denna matchen med 10+ och jag tror man täcker den linan vi får även om man går på halvfart!




Spel Nr2:

Wolves - Lakers = OVER 210.5 @ 1.40
Blazers - Rockets = OVER 223 @ 1.41

Totalt odds: 2.03 @ bet365

Insats: 6 Units


Kort motivering:

Säsongen är körd för både Wolves och Lakers som bara kan ha kul resterande matcher. Det kan ofta leda till mer öppet spel och många poäng då det såklart är roligare att anfalla och göra poäng än att slita hårt på försvar för att förhindra poäng.

Båda lagen har gjort 100+ i 8 av senaste 10 matcherna för Wolves del och senast lyckades man ta en efterlängtad och oväntad seger borta mot Pacers med 115-114.

Lakers har en liknande streak, i 10 av lagets senaste 11 matcher så har båda lagen i matchen gjort 100+. Senaste vinsten man tog var för 5 dagar sedan med 130-119 mot just Wolves som man möter idag igen.

Senaste 5 mötena mellan lagen har samtliga nått minst 223 poäng.

Inget av lagen har något att spela för och båda lagen når väldigt ofta 100+ i lagens matcher. H2H är highscoring så jag har mycket svårt att se hur något av lagen skulle lägga energi på defensiven här utan det lär bli många poäng återigen mellan dessa lagen.



-----------------------------------------------

Hög lina mellan Blazers och Rockets men allt talar också för över enligt mig. När vi då kan köpa ner linan 8 poäng så tycker jag vi får en bra edge här.

Blazers har lysande form med 13 vinster senaste 15 matcherna vilket gör att man gått om Nuggets för att nu inneha den sista slutspelsplatsen i west. Offensiven är lysande och man har gjort minst 110 poäng i 13 av dom 16 senaste matcherna. Senast blev det 122 poäng i segern mot Nuggets.

Rockets har en av ligans bästa offensiver och även för dom är 110+ nästan en garanti i matcherna.

Lagens 2 möten denna säsongen har slutat på 244 och 235 poäng.

Båda lagen vill spela med högt tempo och gör väldigt mycket poäng men försvaret är många gånger obefintligt. Båda lagen är i mycket god form och spelar otroligt bra vilket gör att det enligt mig vore konstigt om vi inte får en väntad matchbild här vilket är högt tempo och mycket poäng där båda lagen som vanligt gör 110+ poäng framåt!



Som sagt, MLB preview med ett par spel kommer inom kort för er som är intresserade av det. Annars önskar jag en trevlig kväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td