Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-05, 22:00   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Fel favorit!


Gårdagens rek slutar med enkel vinst när Rockies vinner matchen med 6-5 och vårat överspel på 7.5 sitter utan några som helst problem. Faktum är att spelet redan var klart innan halva matchen var spelad och med 21 hits +10 walks så hade det kunnat varit ännu högre score utan att det vore konstigt med alla chanser som fanns.

Roligt att se hur bolagen reagerat idag då vi har en lina på 9 runs mellan samma lag trots att dagens pitchers är på ungefär samma nivå som dom igår. Ännu ett tecken på att vi var spot on för gårdagens rek.

Dagens utbud är ganska stort och intressant. Jag väljer att reka följande idag:



Spel Nr1:

Phillies ML @ 1.97 (pinnacle) ... Insats: 7 Units


Motivering:

Dagens bästa spel tycker jag mig hitta mellan Reds - Phillies där jag inte alls anser att bortalaget ska vara underdog.

Eickhoff som startar för Phillies har gjort det ganska bra under sitt riktiga debutår ifjol, han hade några matcher 2015 också. Totalt har han en ERA på 3.44 och en fin WHIP på 1.14 över 41 starter och chanserna är goda att han fortsätter utvecklas till det bättre denna säsongen då han har visat att han har hög kapacitet. Med mer och mer rutin så vet Eickhoff vad han behöver leverera när han kliver upp på kullen och dagens motstånd är bland det lättaste man kan ha i hela MLB. Försäsongen var väl okej för Eickhoff, hans ERA blev ganska hög men den är lite orättvis eftersom han inte var så usel om man gräver djupare i siffrorna då hans .avg och whip är ganska okej men ERA:n sköt i höjden pga några få misstag vilket det lät kan bli på så få innings.

Finnegan som startar för Reds är ännu en i raden av deras ganska klena pitchers. Han hade en ERA på 3.98 samt en WHIP på 1.36 förra säsongen vilket är sämre än dagens motståndarpitcher men ändå okej siffror får man väl säga. Finnegans försäsong har varit riktigt usel och hans ERA är högre än Eickhoffs men som sagt så kan ERA:n bli lite missvisande på ganska få innings. Ser man till resterande siffror så visar det att han haft stora problem då batters slog .359 mot honom på försäsongen och han hade en WHIP på 2.09.

Jag tycker helt klart att Eickhoff har den högre kapaciteten av dessa pitchers och han har också visat upp ett bättre spel dels under 2016 men även under försäsongen nu. Sedan får man ha med i beräkningen att Eickhoff möter Reds usla batters vilket gör hans jobb lättare än normalt.

Som jag varit inne på inför säsongen så är Reds ett otroligt klent denna säsongen. Man har Votto men inte så mycket mer och man är helt klart i en nergång innan man kan börja om från grunden igen.

Phillies har redan gjort sin omstart och är på uppgång så man har många lovande spelare i sitt lag som förväntas ta nästa steg denna säsongen. Man är långt ifrån något topplag men ändå klart bättre än Reds overall.

Phillies vann premiären mellan dessa lagen i en match där pitchingduellen var jämnare än en vi har idag och därför finns det ingen som helst anledning att Reds är favoriter här då man är sämre än Phillies på alla viktiga aspekter inför denna matchen!


Ha en fin onsdagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Yoast (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td