Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-24, 22:00   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Två måndagslir!


Reken i NBA sitter även om det var lite krångel på vägen dit.

Spelet som ser ut att sitta enkelt var Over 204.5 i Pacers - Cavaliers där liveoddslinan nästan hela tiden låg över 220 poäng i andra halvlek för att det sedan blev en lowscoring avslutning gör att matchen slutar med Cavaliers seger med 106-102 och spelet sitter med ganska liten marginal tillslut, trots att det länge såg väldigt enkelt ut.

Det var desto tyngre i Thunder - Rockets där vi egentligen aldrig var nära vår lina utan det var ca 10 poäng ifrån enligt liveoddsen när vi inledde den sista quartern. Over 216 poäng hade vi där och avslutningen blir istället otroligt highscoring så att matchen slutar med Rockets seger 113-109 och större marginal här trots att det länge såg tungt ut.

Skönt med vinst, även om det var lite krokig väg dit och lite tur med den höga scoren i 4Q mellan Thunder - Rockets som fixade in spelet.


I MLB så såg det väldigt bra ut när vi närmade oss slutet och Cardinals ledde sin match med 4-2 efter 7 innings av 9 vilket ser bra ut för både U 8.5 och Cards ML. Cardinals fyller sedan på med 2 runs så ledningen är 6-2 och vi är fortfarande i läge för vinst på båda spelen när Brewers ska slå för sista gången i matchen men tyvärr så får dom in 2 runs precis i slutet så att underspelet förloras. Cardinals ML sitter iaf och om vi hade lite tur att vi får in NBA spelet så var det väl lite otur här då det länge såg ut att gå mot dubbel vinst i matchen för oss.



Lite mindre utbud idag då det inte är full omgång i MLB men det är ändå 12 matcher att jobba med så det finns gott om material. Mina spel idag blir följande:



Spel Nr1:

Raptors - Bucks = OVER 184.5 @ 1.41
Hawks - Wizards = OVER 203 @ 1.40

Totalt odds: 2.03 @ bet365

Insats: 6 Units


Motivering:

Lite konstig matchserie mellan Raptors och Bucks där lagen turats om att ha riktigt usla prestationer och nu står man här 2-2 och det är en bäst av 3 serie kvar för att avgöra vilket lag som ska gå vidare. Senast var skyttet uruselt och totalen stannade lågt men jag tror inte det blir lika illa igen när serien vänder hem till Toronto igen och dom får bestämma matchbilden mer på sin hemmaplan. Senaste matchen i Toronto slutade med 106-100 seger för Raptors.

Båda lagen snittade närmare 210 poäng i grundserien och det finns gott om scoringpower i båda trupperna. Slutspelserien har varit lite konstig men jag tycker ändå att denna linan skräms ner alldeles för lågt på grund av det usla skyttet senast.

Raptors hemma brukar nästan alltid innebära 100+ och då behöver Bucks springa med om det ska bli match. När man köper ner denna linan så blir den väldigt låg och det ska vara goda chanser att lagen klarar denna enkelt även om offensiven fortsätter hacka en aning. Släpper det för lagen så närmar vi oss istället 210 poäng och det är inte omöjligt tror jag.

Ser man till lagens 4 möten i grundserien så gick samtliga över denna linan vi får idag och med bara lite mer normalt skytte så är 190 poäng enkelt klarat för alla NBA lag.


----------------------------------

Första 3 matcherna i denna serien har slutat med 221, 210 och 214 poäng där hemmalaget vunnit samtliga 3 matcher vilket gör att Wizards leder 2-1 inför denna fjärde matchen på Hawks hemmaplan.

I senaste matchen så stämde ingenting inledningsvis för Wizards som var riktigt usla och matchen förlorades tidigt, man kämpade ändå på och kom upp i 98 poäng. Jag tror Wiz kommer vara klart bättre till dagens match och med den offensiva kapaciteten som finns i laget så är 110 poäng framåt väldigt vanligt.

Hawks visade senast att man kunde springa med Wizards och man har faktiskt gjort 100+ i samtliga 3 matcher. 116 senast är bästa hittills och jag har mycket svårt att se att man ska försöka ändra på något till denna matchen utan det lär nog bli full fart framåt igen och försöka rida på publiken ännu en gång.

Skillnaden idag är att jag tror Wizards kommer bjuda upp till betydligt bättre motstånd och inte vara så dåliga i början av matchen. Samtliga 3 möten tidigare har klarat denna linan enkelt och jag ser ingen anledning till att dagens match skulle bli något annorlunda, utan jag tror 210+ klaras enkelt!




Spel Nr2:

Reds ML @ 1.92 (pinnacle) ... Insats: 7 Units


Motivering:

Dagens bästa spel tycker jag återigen blir emot Brewers som nu har 5 förluster senaste 6 matcherna.

Reds var ett av lagen jag inte trodde på inför säsongen men man öppnade otroligt starkt med att vinna 7 av sina första 9 matcher. Sedan vände man hemåt och det har blivit lite sämre då man gått 3-7 senaste 10. Totalt är man 10-9 så här långt och på bortaplan har man lysande 5-1. Det fanns stora frågetecken kring Reds pitchingrotation inför säsongen och dagens pitcher har klivit fram från ingenstans och varit lysande så här långt.

Amir Garrett har haft en ganska svår inledning på säsongen sett till vilka lag han mött, Pirates, Cardinals och Orioles men han har spelat lysande och endast släppt till 4 runs på 19.2 innings över dessa 3 starterna. Han har också hela 21 striekouts och endast 3 walks mot detta tuffa motståndet vilket är riktigt starkt. Nu möter han istället sitt lättaste motstånd hittills i form av Brewers som också är i usel form. Ser ingen anledning till att Garrett skulle rasa samman idag utan jag förväntar mig ännu en fin insats från honom vilket bör leda till en klar seger för Reds.

Motståndarpitchern idag har passerat sitt bäst före datum för länge sedan. Matt Garza ska starta för Brewers och hans sejour i Brewers senaste säsongerna har varit riktigt dålig. Garza var bra en gång i tiden, men han håller inte alls längre utan en ERA över 5.00 blir nog att räkna med även denna säsongen för Garza. Inte nog med att han är dålig, han inledde också denna säsongen skadad och gör sin säsongspremiär först nu vilket innebär att han heller inte är i form vilket dom andra spelarna är som hållit igång i några veckor nu. Reds offensiv har överraskat så här långt och faktiskt varit en av ligans bästa i inledningen av säsongen och jag tror Garza får mycket svårt att stå emot dom här i sin första start för säsongen.

I grunden två ganska jämna lag som båda inlett säsongen överraskande bra men tappat en del på slutet.

Den stora skillnaden här är ju i pitchingduellen där Garrett spelat lysande mot tufft motstånd så varför skulle han rasa igenom mot formsvaga och klena Brewers idag? Garza är långt ifrån bra och heller inte i form så att han ska matcha duktige Garrett i denna matchen känns inte troligt enligt mig.

Reds borde vara stor favorit här då pitchingduellen ger dom 2-3 runs fördel i matchen tror jag!



Ha en härlig måndagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td