Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-28, 12:58   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

NBA + Dreamhack!


Förlust på gårdagens rek då vi endast sätter 1 av 2 spelval i dubbeln med dom köpta linorna i NBA.

Förlusten kommer mellan Bucks - Raptors där vi hade över 187 men totalen stannar på 181 efter att Raptors offensiv stannar av rejält i slutet och får bara till 18 poäng i 4Q.

Den andra matchen vinner Spurs med 103-96 så överspelet på 182 sitter enkelt men utan att vi får något för det.

Både Raptors och Spurs segrar innebär att dom vinner sina matchserier med 4-2 och är vidare till nästa runda. Det blev kanske aningen svårare än vad många trodde i första rundan för dessa lagen men man löste det tillslut och motståndet i nästa runda bli riktigt tufft.

Idag har vi 3 matcher i NBA där jag tycker det känns ganska klart med spelen vilket följer lite samma melodi som vi hade senast dessa lagen möttes. Tycker fortfarande det mesta talar för mina spelval som blir samma denna matchen.

Vi drar även igång en CS:GO turnering borta i Austin idag där jag tycker att vi får ganska bra värde på det klart starkaste laget i turneringen vilket leder till en rek där också.

Det här börjar jag med att spela idag:



Spel Nr1:

Hawks - Wizards = OVER 202 @ 1.40
Jazz ML @ 1.40

Totalt odds: 2.01 @ bet365

Insats: 8 Units


Kort motivering:

Som sagt, skrev en hel del om dessa matcherna senast och det blir lite tjatigt att dra allting igen utan det blir riktigt kort denna gången och den som är intresserad av att läsa mer tankar kan gå tillbaka till tidigare rekarna.

En konstig avslutning senast gjorde att totalen landade på 202 poäng men det kunde lika gärna varit 212 om saker och ting varit mer normala i slutet av matchen.

Samtliga 5 matcher hittills har innehållit minst 202 poäng och snittet ligger på 211.8 poäng över dom 5 matcher som spelats. Återigen mycket goda chanser att båda lagen gör 100+ och det är större chans att denna når 220 än att den stannar under 200 enligt mig. Tidigare matcher indikerar också det då samtliga matcher som sagt nått minst 202 poäng hittills. Nu är det också vinna eller försvinna för Hawks vilket kan leda till extra foulande i slutet för att behålla chansen att spela vidare denna säsongen.


---------------------------------------------------------------


Jazz med Gobert tillbaka är enligt mig klart starkare än Clippers som nu saknar Griffin. Senast hade Jazz ledningen hela vägen i andra halvlek och segermarginalen kunde varit betydligt större än dom 4 poängen som det tillslut blev. Nu är det hemmaplan för Jazz och man lär göra allt för att undvika en lurig game 7 borta i LA och då krävs det seger här. Jag tror Jazz har goda chanser att ta sig vidare ikväll och oddset är generöst enligt mig.




Spel Nr2:

G2 vinner Dreamhack Austin @ 2.30 (188bet) ... Insats: 7 Units


Motivering:

Det franska superlaget hade det ganska tufft inledningsvis vilket gjorde att många skrek fiasko direkt men det är helt enkelt så att det tar lite tid att spela ihop ett lag innan det blir bra.

Nu har laget haft några månader på sig att spela ihop sig och det har sett riktigt bra ut på slutet. Senaste veckorna har man vunnit hela 27 av 33 matcher och på slutet har man slagit motståndare av absolut bästa klass.

Motståndet i denna turneringen är inte i närheten av att vara i bästa klass utan utöver G2 så är det mest lag på mellannivå och dom lagen som har lite kapacitet har inte sett bra ut på slutet.

Hellraisers är enligt oddsen största utmanaren men man kommer in här med 8 raka förluster och precis som alla andra lag så har man inte en enda spelare som skulle ta plats i G2's lineups.

Heroic överraskade oss alla i Katowice men har sedan kommit ner på normal nivå och kommer in till denna turneringen med 9 förluster senaste 13 matcherna.

Gambit kommer näst på oddslistan och det här är nog laget som är största utmanaren enligt mig då det finns kapacitet hos Gambit men man verkar inte riktigt räcka till mot dom allra bästa lagen.

G2 är enligt mig storfavorit i denna turneringen då inget annat lag är i närheten av samma nivå när man jämför spelare för spelare. G2 är också det laget som kommer in med bäst form till denna turneringen och jag tror nog hela känslan i laget är att det börjar bli dags att plocka hem lite titlar med detta relativt nykomponerade franska superlaget.

Allt annat än seger i denna turneringen måste ses som ett fiasko för G2 och detta måste vara en av dom lättare titlarna att ta på förhand eftersom inget annat topplag är med här utan G2 står i en klass för sig. En turneringsvinst här skulle ge G2 en bra boost inför dom många kommande turneringarna under sommaren där G2 ska fortsätta klättra och bli det topplaget som alla förutspådde när man komponerade ihop denna superlineupen för några månader sedan.

När G2 nu också bör vara hungriga efter en titel och visa vad dom kan så bör också motivationen vara på en hög nivå som gör att G2 bör vinna denna turneringen ganska komfortabelt tror jag och chanserna är betydligt högre än vad oddsen indikerar här då G2 kommer vara storfavorit i varenda match!




Kanske kommer någon MLB rek senare ikväll, annars passar jag på att önska trevlig helg redan nu!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td