Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-30, 11:54   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Uppskjuten match!


Gårdagens rek blev uppskjuten på grund av dåligt väder i St. Louis och tanken är att den ska spelas nu ikväll istället. Väderprognosen ser väl inte så lovande ut idag heller men idag har man planerat tidig start vilket gör att man har hela dagen och kvällen på sig att klämma in matchen vilket kanske går att lösa.

Det är samma matchup idag som igår, samma pitchers och samma lag så därför väljer jag också att spela exakt samma spel som jag hade igår då jag fortfarande ger Cardinals klar fördel med rådande förutsättningar.

Spelet igår VOID:as och jag rekar samma sak för dagens match, med samma motivering. Ni bör dock dubbelkolla så att bolaget ni spelat hos också VOID:at spelet så att ni inte lägger spelet igen och får dubbla insatser, det är ibland olika regler hur bolagen gör med uppskjutna matcher.

Idag inleder vi också andra omgången i NBA slutspelet och spelschemat på andra sidan Atlanten är ibland så underligt så att nu inleder Celtics - Wizards andra rundan innan Clippers - Jazz spelat klart game 7 i första rundan. Lite skumt men så är det ibland.

Det här blir mina första rekar idag:


Spel Nr1:

Cardinals -1 @ 1.88 (sbobet) ... Insats: 7 Units


Kort motivering:

Saker och ting börjar ordna upp sig i NL Central där dom förväntade lagen nu klättrat till toppen efter en oväntad inledning på säsongen.

Reds är ett av ligans sämsta lag men inledde säsongen överraskande bra men nu har raset kommit då man förlorat 8 av dom senaste 9 matcherna och man är nu sist i divisionen som väntat. Här startar man med gubben Bronson Arroyo som nu fyllt 40 och inlett denna säsongen med en ERA på 6.86 över 4 starter vilket är uselt.

I hans första match för säsongen mötte han just Cardinals som han stöter på idag och det var riktigt tufft för Arroyo då eftersom han släppte till 6 runs på 4 innings i en match som Cardinals vann 10-4. Den segern är Cardinals största hittills denna säsongen och dom 10 runsen man gjorde mot Reds och Arroyo i den matchen är det mesta man gjort hittills denna säsongen.

Cardinals inledde säsongen överraskande klent, precis tvärt om jämfört med Reds. Även här har saker och ting ordnat upp sig då Cardinals nu vunnit 9 av sina senaste 11 matcher och har klättrat upp i divisionen och ligger nu endast bakom regerande mästarna Cubs.

Mike Leake som startar för Cardinals har inlett denna säsongen riktigt bra med att endast ha släppt till 4 runs över 27.1 innings fördelat över 4 starter hittills. Hans ERA ligger därför på låga 1.32 och WHIP på 0.88 vilket är bland det bästa i ligan just nu.

Cardinals är i grym form och har en riktigt bra pitcher med god form på kullen. Reds är i usel form och har en klen pitcher på kullen som blev krossad när han mötte just dagens motståndare för några veckor sedan.

Jag tycker allt talar för att Cardinals vinner denna matchen mycket enkelt på hemmaplan!




Spel Nr2:

Celtics - Wizards = UNDER 223 @ 1.40
Jazz +8 @ 1.42

Totalt odds: 2.04 @ bet365

Insats: 8 Units


Motivering:

Jag är lite i valet och kvalet mellan om Wizards +9.5 eller Under 223 i samma match är det bästa spelet från denna matchen. Valet faller tillslut på Underspelet som jag tycker känns aningen starkare.

Celtics kom in i slutspelet med tragedi och förlorade därför dom inledande 2 matcherna på hemmaplan mot Bulls och var då riktigt illa ute. Frågan var om Celtics skulle komma igång eller om det skulle bli ett snabbt uttåg för 1:a seedade Celtics. 4 matcher senare har man vänt och vunnit serien med 4-2 i matcher och är vidare till andra rundan trots en del problem inledningsvis mot Bulls.

Det som gjorde att Celtics kunde vända och vinna var för att man steppade upp defensiven rejält. I dom 2 inledande matcherna där man förlorade släppte man till 106 och 111 poäng. Sedan i dom 4 vinsterna så släppte man endast till 87, 95, 97 och 83 poäng. Snittet för hela serien totalt landade på precis under 200 poäng, 199.83. Ingen av matcherna var i närheten av den höga linan vi har här.

Nu möter Celtics ett Wizards som är betydligt farligare än Bulls och jag tror inte att Celtics vill gå ifrån det vägvinnande defensiva spelet som gjorde att man vände serien mot Bulls. Det skulle vara dumt att ge sig in i run and gun basket med Wizards då dom har mer scoring power än Celtics. Blir det istället en mer defensiv prägel på matchen så har Celtics klar fördel då man har flera starka defensiva spelare som kan dra ner tempot och stoppa Wall+Beal för Wizards.

Wizards lyckade även dom vinna sin match med 4-2 mot Hawks i en serie där jag tycker Wizards kändes lite starkare hela tiden. Inte heller i denna serien hade vi någon match som var över linan vi får här men snittet var klart högre i denna serien med 212.16 poäng per match vilket också var väntat enligt mig. Det som gjorde att Wizards kunde rycka ifrån 2-2 läget i serien och vinna 4-2 var väl för att man lyckades hålla Hawks precis under 100 poäng i både game 5+6. Innan dess hade Hawks gjort 110+ i game 3+4 så även här var det en vassare defensiv som fällde avgörande.

Ser man till lagens 4 möten under grundserien så har det varit blandad kompott på totalerna. Hemmalaget har vunnit samtliga 4 matcher och 2 matcher har slutat under grundlinan vi får idag på 215 och 2 har gått över den. I slutspelet brukar det ofta kunna vara tajtare spel och lägre score vilket gör att jag tror denna matchupen kommer trenda mer åt defensivt spel än att båda lagen öser på och gör 110+ varje match.

Celtics är favoriter på hemmaplan och bör därför också kunna styra matchbilden vilket bör bli en mer defensiv sådan. Det vore som sagt idiotiskt att ge sig in i run and gun med Wizards då Celtics enligt mig har minst chans att vinna en öppen och svängig matchbild. Det var ju också defensiven som ordnade vändningen mot Bulls och det vore konstigt om man övergav den helt nu för att börja spela nån galen basket mot ett svårare lag.

Det är en alldeles för hög total enligt mig då jag tror denna serien kan bli klart mer defensiv än vad folk tror på förhand.


-------------------------------------------------------------

Clippers - Jazz har vi snackat om en del på slutet och det finns väl inte så mycket mer att säga. Jag anser att Jazz med Gobert tillbaka är klart bättre än ett Clippers som nu saknar Griffin. Sen kommer det inte visa sig varje match, det såg vi senast när Clippers skrällde och vann. Jag tycker dock det är helt fel att Clippers är favoriter och senast lagen möttes i LA fick vi samma lina som idag och då vann Jazz med 4 poäng.

Samtliga 6 matcher i denna serien har varit stenhårda och ingen segermarginal har varit mer än linan vi har här, 8 poäng. Om Clippers spelar lysande så kan man kämpa sig till en seger till men den blir isf knapp precis som dom tidigare. Har mycket svårt att se hur det sämre laget (Clippers) ska kunna vinna denna matchen med stora siffror utan enligt mig så är Jazz favoriter och att då få en lina på +8 på "favoriten" känns lysande enligt mig!




Får se om jag fyller på med något mer senare under dagen!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td