Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-03, 18:35   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

CS + NBA!


Gårdagens rek slutar med vinst även om det var lite tajtare i en match än vad jag trodde.

Nattens inleds med att vi är på väg att få se en superchoke av North som leder 13-5 mot Optic och man spelar först till 16 rundor. Dom tappar hela den stora ledningen och matchen går sedan till OT där North tillslut lyckas dra det längsta strået och vinner 25-23.

Resten av matcherna var det inget snack om saken.

SK vinner 16-6 mot kinseserna i ViCi.

Astralis vinner 16-5 mot sämst rankade laget Chiefs.

FaZe vinner med 16-4 mot Renegades som inte alls är bra för stunden.

Därmed sitter spelet även om det var onödigt tajt i första matchen. 13-5 ledning ska man inte tappa men sånt händer ibland, skönt att det slutade med North vinst tillslut ändå.

Sedan spelade lagen andra omgången under dagen idag där det endast var SK - North som var jämn där det tillslut är SK som vinner 16-14 och konfig för North missade ett otroligt läge vid 10-10 som blev otroligt kostsamt i matchen. Här kan ni se det, även proffsen missar ibland: https://clips.twitch.tv/FairAcceptableLyrebirdPastaThat

Vi fick ett Australiensiskt derby i andra rundan där underdogen Chiefs vinner första halvan med 15-0 mot Renegades som kommer tillbaka en aning i andra halvlek men segermarginalen blir ändå 16-5 för Chiefs i "derbyt".

Astralis vinner förvånande enkelt mot FaZe med 16-7 och kanske börjar Astralist komma igång nu igen efter lite sämre spel på slutet?

Optic har inga problem alls mot ViCi utan vinner 16-8.

Inatt inleder vi tredje omgången och imorgon under dagen spelas den fjärde omgången och resultaten i tredje omgången avgör vilka lag som mötts i den fjärde så dom matchupsen har vi inte än.

Det här blir mina spel idag:


Spel Nr1:

Cavaliers -2 @ 1.40
Rockets +10.5 @ 1.41

Totalt odds: 2.03 @ bet365

Insats: 7 Units


Kort motivering:

Jag gick igenom dessa serierna inför game 1 och då var vi verkligen rätt ute då både Cavaliers och Rockets krossar sina motståndare. Ny match nu och det är såklart inte säkert att det blir samma matchbilder denna gången men jag tycker det är väldigt underligt att bolagen endast reagerat genom att ändra linan 0.5 på Cavaliers, i Rockets är den detsamma.

Vidhåller fortsatt att Raptors är långt ifrån sin bästa nivå och jag tror inte man kommer rå på Cavaliers i game 2 heller. Vi har sett flera gånger redan i slutspelet hur det blir helt andra matcher i game 3 när man skiftar hemmaplan och det är nog för då med publiken i ryggen som Raptors kan störa Cavaliers enligt mig. Linan är väldigt låg och jag anser att den blir riktigt bra när vi köper ner den till -2. Raptors stjärnor är långt ifrån sin högsta nivå och rollspelarna där bakom spelar heller inte tillräckligt bra för att rå på ett superlag som Cavaliers, framförallt inte på bortaplan.

----------------------------------------------------

Rockets körde över Spurs i game 1 och vi kan väl nästan räkna med en bättre prestation från Spurs i denna matchen. En bättre prestation kan mycket väl innebära att Spurs vinner men denna linan klarar ju Spurs vinst, den klarar till och med klar Spurs vinst. Det enda som inte får ske är att det går från att Rockets utklassade Spurs till att Spurs utklassar Rockets och jag tycker det känns som liten chans att det inträffar så bra som Rockets spelar nu. Det är inte alls säkert att Spurs kan hejda Rockets lysande offensiv denna gången heller och då vinner ju Rockets igen, skulle Spurs få till ett bättre spel och kan sakta ner Rockets så blir matchen säkert jämn ändå och då sitter jag väldigt gärna på ett sånt här högt hcp.



Spel Nr2:

Optic -4.5 rundor vs. Chiefs @ 1.98 (188bet) ... Insats: 6 Units


Motivering:

Optic stod emot mycket bättre mot North än vad jag trodde. När man sedan mötte luriga ViCi i andra rundan så vann man utan problem med 16-8 och nu får man en riktigt drömmatchup i tredje rundan när man stöter på turneringens sämsta lag som oväntat är 1-1. En seger här skulle ge Optic ett lysande läge då man är 2-1 och har då sedan 2 chanser att ta sig vidare till slutspelet. Formatet är att om man år 3 segrar är man vidare, får man 3 förluster är man ute. Skulle Optic förlora här och gå 1-2 så är chanserna minimala att man går vidare.

Chiefs hade som väntat ingen chans mot Astralis i första rundan utan förlorade 5-16. I andra rundan fick man den roliga lottningen att man skulle stöta på sina landsmän i Renegades som ses lite som storebror i den matchupen. Renegades är dock otroligt klena nu när man gjort om i laget nyligen och spelet sitter inte alls där för stunden vilket gjorde att Chiefs kunde köra över dom fullständigt. Det blev också lite snöbollseffekt när Chiefs fick en lysande start och lyckades vinna alla tajta dueller i börja vilket gjorde att Rengeades fick lite panik och hela spelplanen bröt ihop och ingenting stämde. Med den turbulenta tiden som varit i Renegades så kunde man inte ta sig samman när det började gå utför mot en normalt mycket sämre motståndare än dom själva.

Det känns som bolagen har överreagerat på Chiefs enkla seger mot Renegades. På pappret ser den övertygande ut men faktum är som sagt att Renegades är otroligt klena nu och ingenting stämde i den matchen.

Optic har spelat bättre än väntat och har normalt flera nivåer mer än spelarna i Chiefs. När resultaten i det Australiensiska derbyt blev som det blev så kanske bolagen tror att Chiefs är bättre än vad någon kunde ana. Jag tror istället att man kommer ner på jorden rejält nu när man möter ett bättre motstång och Optic kunde ju hänga med bra mot North så man bör därför vinna denna matchen enkelt.

Hade lagen mötts i första rundan hade nog linan varit 6-7 i denna matchupen men nu skräms den ner en del vilket mig är felaktigt då klasskillnaden mellan lagen är stor.



Spel Nr3:

ViCi vinner vs. Renegades @ 3.25 (betsson) ... Insats: 4 Units

Motivering:

Det känns som att denna matchen är heljämn där jag mer än gärna sitter på kinesernas flashiga och ovanliga spelstil som kan vara obekväm för många motståndare.

Detta är också en match mellan lagen som är 0-2 nu vilket innebär att förlorarna här åker ur turneringen.

All press ligger på Renegades då detta är deras hemmaplan och publiken hoppades att dom skulle kunna hänga med bra i matcherna men hittills har man blivit överkörda helt.

Så som Renegades spelar just nu så är denna pressen inte något som gynnar laget då det är långt ifrån samspelt med dom nya spelarna och det verkar inte finnas någon struktur heller som kunde stoppa blödningen i senaste matchen mot Chiefs.

ViCi har som alltid allt att vinna i dom här internationella turneringarna och behöver inte känna någon press alls utan är mest här för att lära sig spela mot bättre motstånd.

Overall är nog Kina ungefär lika bra som Australien på CS:GO för stunden så det är inte så att det är någon större skillnad men båda länderna är långt efter Europa t.ex.

Inget av lagen har varit nära vinst i sina inledande matcher, dock har ViCi mött tufft motstånd samtidigt som Renegades förlorade som stor favorit i senaste matchen.

Det man sett i matcherna så finns det mer ljusglimtar hos ViCi än hos Renegades och det här oddset är på tok för högt enligt mig.

Får ViCi en bra start så är det inte säkert att Renegades kan repa sig denna gången heller och denna matchupen är tveklöst otroligt mycket jämnare än oddsen indikerar!



Ha en fin onsdagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-03, 19:47   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Hur mycket juice brukar spelbolagen ha på e-sport? Min bild är att det är typ 1.85/1.85 H2H.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td