Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-04, 21:15   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Värde på underdogsen!


Gårdagens spel slutar på 1 vinst och 2 förluster på 3 spel.

I NBA så inleder vi med att Cavaliers inte har några som helst problem mot Raptors ännu en gång. Ledningen är 12 poäng efter 1Q och utökas sedan till att bli närmare 30 poäng i andra halvlek innan segermarginalen tillslut blir 22 poäng och ingen fara för vårat spel på -2 där.

Tyvärr så förloras parlayen för att Rockets har en urusel avsluting mot Spurs. Mot slutet av 3Q så är matchen jämn och Rockets kommer så nära som 3 poäng ifrån Spurs vilket gör att vi har ganska bra läge inför avslutningen då vi sitter på Rockets +10.5 men Spurs dominerar den 4Q totalt och vinner den med 33-13 vilket gör att spelet förloras.

I CS så lyckas Optic vinna enkelt som jag trodde mot Chiefs med 16-4 och spelet på Optic -4.5 sitter således utan problem. Chiefs gick sedan vidare och överraskade mot North innan man återigen fick storstryk mot Optic i den direkt avgörande matchen om vilket lag som skulle gå vidare till playoffs.

ViCi hade dock ingen chans mot Renegades som iaf räddade lite heder i och med den segern innan man åkte på turneringen största förlust i nästa match, 3-16 mot Astralis vilket innebar att Renegades blev utslagna och fiaskoturneringen är ett faktum.

Dagens utbud leder till följande rekar från min sida:


Spel Nr1:

Celtics +10 @ 1.40
Jazz +18.5 @ 1.41

Totalt odds: 2.03 @ bet365

Insats: 7 Units


Motivering:

Celtics har imponerat på mig i inledande 2 matcherna mot Wizards och segersviten är nu 6 raka vinster i slutspelet efter den tunga inledningen. Spelet har verkligen lossnat och Isaiah Thomas att valt att spela lysande istället för att sörja och senast bombade han i hela 53 poäng.

Wizards är bättre på hemmaplan och kan mycket väl vinna denna matchen men jag tycker det känns riktigt jämnt här där Celtics som sagt imponerar och jag tar därför gärna detta höga hcp:et på det laget som spelar bäst basket för stunden.

Scenförändringar kan ske men jag tycker det är långt ifrån Celtics vinst med 10+ som vi haft i inledande 2 matcherna till Wizards vinst med 10+ i denna matchen bara för att det är ny hemmaplan. Bra skrällchans för Celtics här och även om Wizards spelar lysande så bör Celtics kunna hålla matchen inom 10 poäng tror jag.

---------------------------------------

Skrällchansen för Jazz är väl inte lika bra som den för Celtics vilket vi också ser på linan som är otroligt hög. Jag tycker den är alldeles för hög vilket jag också ansåg i match 1 där Jazz kunde hålla sig inom denna stora spreaden större delen av matchen.

Jazz är absolut inget dåligt lag och man lyckades faktiskt vinna borta mot just Warriors i början av april med 105-99 så det finns helt klart kapacitet till att rå på suveräna Warriors.

Denna linan är ju väl tilltagen och det finns stor risk/chans att Warriors vilar alla sina stjärnor om man har en ledning på 10+ i matchen vilket gör att det är större chans att det håller sig kring 10 poäng eller minskar snarare än att Warriors ska utöka ledningen till 20+ med reserverna på banan.

Jazz brukar också spela mycket bra försvar, ett av ligans bästa vilket gör att totalen för matchen är mycket lägre än normalt för en Warriors match. Som jag sagt tidigare så gynnar ju en låg score ett så här högt + hcp eftersom det är betydligt mindre chans att segern blir 20+ poäng i en match som förväntas innehålla ca 200 poäng kontra en match som förväntas innehålla 220 poäng då det lätt kan rinna iväg med så höga scorer.

Jazz vill dra ner på tempot och hålla en låg score, Warriors bör givetvis vinna men det finns ingen anledning att slita på stjärnorna för att vinna med 20+ utan 10 poängs seger fungerar ju lika bra det. Sen tycker jag också att Jazz har betydligt högre kapacitet än denna linan indikerar.

Linan låg ungefär på detsamma när Warriors mötte Blazers i första rundan och Blazers är klart sämre än Jazz då Utah visat flera gånger att man kan hänga med dom allra bästa lagen i ligan.




Spel Nr2:

Orioles ML @ 2.18 (pinnacle) ... Insats: 7 Units


Motivering:

Det är hett mellan divisionsrivalerna Red Sox och Orioles i denna serien där det varit stökigt och bråkigt på planen. Det började med att Red Sox ace Chris Sale kastade en stenhård pitch bakom Orioles stjärna Machado i tisdagens match vilket skapade irritation. Igår så kastade Orioles pitcher Gausman en lös pitch som träffade Bogaerts och domaren trodde det var en hämndaktion och ville inte att saker och ting skulle spåra ur så därför uteslöt han Gausman från matchen direkt och det blev upprörda känslor igen, men denna gången på domaren. Red Sox publiken skämde också ut sig i måndagens match när dom skrek rasistiska glåpord riktat till Orioles stjärna Adam Jones så det är lite stökigt minst sagt mellan lagen.

Detta är sista matchen i en 4 matchers serie där Orioles vunnit 1 av 3 matcher så här långt. Matchen igår blev ju lite förstörd för Orioles då man tappade sin startingpitcher i inledningen. Red Sox vann den matchen tillslut men Orioles hade fler chanser så segern kanske var aningen orättvis.

Idag tycker jag vi har helt fel favorit då det enligt mig är klar fördel Orioles i pitchingduellen och lagen som helhet har varit ganska jämna så här långt vilket gör att startingpitchers blir än mer avgörande.

Red Sox åkte på en skada på Wright nyligen vilket gör att han inte kan starta nu utan man måste kasta in en ny pitcher och valet faller på Kyle Kendrick som får göra comeback efter ett helt års frånvaro då han inte spelade under 2016. När Kendrick väl spelade så var han ganska dålig trots att han spelare i den enklare av ligorna NL, där man inte har en DH batter i lineupen. Kendrick börjar bli till åren, är inte i form och ska nu upp mot tuffare motstånd än vad han tidigare brukade stöta på när han hade usla stats. Enligt mig är det stor chans att Kendrick blir totalt överkörd i denna matchen och Orioles kan träffa honom otroligt bra.

För Orioles startar Tyler Wilson som gör sin första start denna säsongen. Han har dock gjort 5 framträdanden från bullpen denna säsongen och han hade flera starter förra säsongen så det är ingen ovan situation för honom. Hans stats är väl overall okej men faktum är att han lyckats riktigt bra mot just dagens motståndare Red Sox. Han har stött på dom 5 gånger under sin karriär vilket innebär att Red Sox är laget han mött flest gånger och Wilson har en fin ERA på 2.61 mot dom. Senast han startade mot Red Sox var ifjol då han stängde ner dom helt över 8 innings och släppte endast till 3 hits på hela matchen i en match som Orioles tillslut vann 5-1. Då ska man veta att Red Sox hade kanske ligans bästa offensiv ifjol, i år har Red Sox offensiv inte alls varit bra under första månaden så att det är inte lika skrämmande att möta Red Sox nu som det brukar vara.

Ganska jämna batting orders overall där båda lagen i grunden har riktigt starka offensiver. Det är dock Orioles som presterat bäst hittills denna säsongen och man har enligt mig stor stor fördel i dagens pitchingduell då Kendrick är slut och håller normalt inte på MLB nivå längre, han får endast hoppa in här eftersom Red Sox har stora skadeproblem och det kan bli rejält fiasko om inte Kendrick har tur ikväll. Wilson har ändå kapacitet som håller på MLB nivå och han har ju lyckats bra mot Red Sox tidigare.

Känns som helt fel favorit i denna matchen med rådande förutsättningar!



Ha en fin torsdagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td