Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-14, 18:15   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

För hög lina!


Nattens MLB rek slutar med vinst då Nationals lyckas vända och vinna med 6-4.

Det såg inte så bra ut under första halvan av matchen då Phillies går upp till 3-0 för att sedan utöka det till 4-0 innan Nationals direkt svarar med 4 runs och ställningen är 4-4 när vi går mot slutskedet av matchen.

I den sista inningen så bombar superstjärnan Bryce Harper iväg en HR för Nationals och eftersom Adam Lind hade fått en singel tidigare i inningen så gör det att Nationals går från 4-4 till 6-4 och matchen är slut direkt efter Harpers walk-off HR.

Precis vad vi behövde för vårat spel på Nationals -1 och lite tur att vi fick vinst då det i det läget såg ut som att vi i bästa fall kunde få PUSH eftersom det krävdes en multi-run HR av Nationals för att ge oss vinst. Det var precis vad vi fick och marginalerna var på vår sida denna gången.

Formen för stunden är lysande då vi efter Nationals seger har haft rätt på 18 av dom senaste 20 spelen. Det är lustigt hur form och variansen fungerar. Det har väl varit ganska trögt för min del men nu sitter helt plötsligt nästan allting.

Jag använder exakt samma modeller och analyser nu som tidigare men resultatet är ju väldigt olika. Jag snackar mycket om marginaler hit och marginaler dit men om man ser på bettingen ur ett större perspektiv så blir det konstigt nog dom små marginalerna som avgör ibland. Jag gör inte något mer eller annorlunda nu när jag sätter 18 av 20 spel som när man missar ett helt gäng spel i rad.

Det kan helt enkelt vara så att ibland så är spelet och matcherna i ligorna som man arbetar med något som passar mina modeller och mitt sätt att analysera matcherna medans i andra perioder så funkar dom mindre bra. Det viktiga är ju hur det går i det långa loppet och där har det hittills alltid slutat väldigt bra för mig.

Dock så vore det ju önskvärt med en stadig och konstant vinstflöde men tyvärr så är det ju aldrig så enkelt. Ibland är det 4 usla månader och sedan 2 bra månader som räddar upp allting och ger ett bra resultat för halvåret.

Man får helt enkelt njuta nu när det går riktigt bra och så får man se till att spara lite av vinstpengarna till en eventuellt sämre period som vi alla drabbas av förr eller senare.

Nåväl, nog snackat om det och vi återgår till dagens rek vilket blir följande:



Spel Nr1:

Rangers - Athletics = UNDER 10 runs @ 1.87 (pinnacle) ... Insats: 6 Units

Motivering:

Vi spelade Under i denna matchserien för ett par dagar sedan och då sitter spelet busenkelt trots att Rangers bombade in många runs i slutet.

I andra matchen igår då vinner Rangers återigen efter en sen vändning då man vinner med 6-5 i en match där vi hade ganska dåliga startingpitchers.

Idag har vi riktigt bra startingpitchers vilket gör att jag återigen tycker att en så här hög lina är helt felaktig.

Griffin startar för Rangers och han har spelat otroligt bra denna säsongen med en ERA på 2.45 och WHIP på 0.85. På slutet har formen varit ännu bättre då han i sina senaste 3 matcher endast släppt till 1 run på 20 pitchade innings. Han mötte Oakland för en månad sen och det var den matchen som inledde den fina streaken han haft senaste veckorna då han stängde ner dom helt i en 7-0 vinst och han släppte endast till 1 hit på 6 innings. Senast pitchade han hela matchen mot Padres och släppte inte till en enda run i den matchen heller. Griffin spelar lysande och jag tror han har goda chanser att hålla den nivån uppe här eftersom han har otroligt bra stats mot Oakland batters sedan tidigare.

Graveman som startar för Athletics har också han varit mycket bra denna säsongen. Totalt har han en ERA på 3.67 och en WHIP på 1.17. Han siffror är aningen oschyssta då dom höjs rejält av 1 sämre match mot Twins. I resterande 5 starter har han inte släppt till mer än 2 runs i någon match och han bästa match var mot just Rangers i början av april då Oakland vann 6-1 och Graveman släppte bara till 2 hits och 1 run på 7 innings. Även Graveman har riktigt bra stats mot Rangers batters sedan tidigare och han har varit mycket stabil denna säsongen så jag tror han har goda chanser att hålla det uppe i dagens match.

Återigen så har vi en skyhög lina i en match där vi har två pitchers som varit bra hela säsongen och dom har även riktigt bra statistik mot respektive motståndarlag sedan tidigare.

Vinden blåser också in på arenan vilket oftast gynna ett underspel så jag tycker denna linan känns alldeles för hög!



Ha en härlig söndagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td