Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-16, 22:18   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Tre MLB rekar!


Gårdagens MLB rek slutade med en tajt förlust i overtime.

Ställningen efter ordinarie speltid är 4-4 och matchen går därför till extra innings. Väl där så lyckas Brewers ta ledningen direkt med 5-4 men tyvärr så svarar Padres upp det med 2 runs i deras slagomgång i den 10:e inningen vilket gör att dom vänder och vinner matchen på OT med 6-5 tillslut.

Inte speciellt ofta som matcher svänger under OT utan det brukar i regel vara så att det laget som scorar först i OT vinner matchen men så blev det inte denna gången.

Nära nära men inte marginalerna med i denna matchen helt enkelt.

Lite större utbud idag och jag tycker det finns mycket intressant. Det blir hela 3 rekar denna natten och det blir lite kortare motiveringar så att alla 3 hinns med:

Spel Nr1+2:

Astros -1.5 @ 2.10 (pinnacle) ... Insats: 5 Units

Astros HT+FT @ 2.25 (williamhill) ... Insats: 5 Units


Kort motivering:

Dallas Keuchel har studsat tillbaka rejält efter fjolårets oväntat dåliga säsong för sitt Astros och till i år har han varit kanske hela ligans bästa pitcher så här långt då han har en ERA på 1.69 och en WHIP på 0.87 över 8 starter och 58.2 innings. I 6 av 8 starter har Keuchel inte släppt till mer än 1 run vilket är otroligt stabilt.

Marlins är ett av ligans sämsta lag med sitt 14-23 record och formen är urusel då man förlorat 15 av dom senaste 19 matcherna så jag tror inte det här usla laget är det som får Keuchel att rubbas från sitt lysande spel utan jag förväntar mig ännu en stark prestation från hans sida.

Koehler startar för Marlins och vi har redan snackat om han denna säsongen och han är inte speciellt bra. En ERA på 5.60 och en WHIP på 1.47 vittnar om att han har mycket svårt att leverera bra prestationer. I samtliga av sina senaste 6 startar har han släpp till minst 3 runs i matcherna vilket alltså innebär att han nästan aldrig får till det.

Astros är ett av ligans bästa lag med sitt 27-12 record och man är också i lysande form med 12 vinster senaste 15 matcherna och 7 vinster senaste 8 matcherna. Det skulle vara väldigt konstigt om Koehler får till det mot ett så här bra motstånd utan jag förväntar mig att Koehler precis som vanligt släpper till minst 3 runs och inte räcker längre än halva matchen och när Keuchel är motståndarpitcher så är det hög risk att spelet då är vunnet eftersom han sällan släpper till mer än 1 run.

Lagen möttes igår då Astros vann enkelt med 7-2 och i den matchen hade Marlins fördel i pitchingduellen. Idag är läget helt annorlunda då Astros har enorm fördel i pitchingduellen och när man då också är det klart starkare laget overall samt att man har helt olika form så tror jag det blir en enkel vinst för Astros i denna matchen!




Spel Nr3:

Orioles ML @ 2.02 (pinnacle) ... Insats: 6 Units


Kort motivering:

Miley som startar för Orioles har inlett denna säsongen lysande med en ERA på 2.47 över 7 starter och har varit Orioles bästa pitcher så här långt. I 6 av starterna har han inte släppt till mer än 2 runs, i den 7:e starten släppte han till 3 runs så även det var en okej insats och han har aldrig rasat igenom helt i någon match.

Boyd som startar för Tigers var ganska bra i inledningen av säsongen men har nu tappat en hel del på slutet och släppt till 3 runs i vardera av sina 3 senaste starter. Då har det inte varit motståndare med en offensiv som Orioles vilket gör att jag tror han får det mycket svårt idag.

Lagen har båda ganska mycket power men Orioles har utan tvekan varit det bättre laget denna säsongen. När man då också har fördel i pitchingduellen så anser jag att det är fel att dom är underdog i denna matchen. Räcker så för denna reken.




Spel Nr4:

D'backs -1 @ 1.88 (sbobet) ... Insats: 7 Units


Kort motivering:

Greinke har precis som Keuchel kommit tillbaka efter ett klent 2016 genom att vara lysande denna säsongen. Han senaste start var hans bästa hittills då han stängde ner Pirates till endast 1 hit över 8 innings och han hade hela 11 strikeouts i den matchen. Greinke har varit ligans bästa pitcher över många år och vi kan nog konstatera att fjolåret bara var en konstig säsong då han nu visat i att han är tillbaka i gammal god form denna säsongen. Jag tror han har mycket goda chanser att fortsätta det fina spelet mot ett Mets som är långt ifrån bra och har lite fiaskostämpel över sig denna säsongen.

Milone startar för Mets och han är ny i laget efter att han blev trejdad från Brewers som i sin tur värvade Milone från Twins under offseason och Milone hade usla stats även ifjol i Twins. Brewers gillade inte vad dom såg i Milone men Mets är desperata efter hjälp då deras pitching varit oväntat dålig så här långt denna säsongen. Personligen tror jag inte Milone är lösningen då han är för dålig och hans första match var väl inte speciellt bra heller. Nu möter han glödheta D'backs som har en av ligans bästa offensiver och jag tror inte Milone kommer kunna mäta sig med Greinke i denna matchen.

D'backs är otroligt starka hemma med sitt 16-8 record och man möter här ett Mets i usel form som förlorat 5 raka matcher.

Stor fördel D'backs i pitchingduellen och när man också får spela på hemmaplan samt att man är det starkare laget så tror jag dom kan få en enkel seger i denna matchen!



Ha en härlig tisdagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td