Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-17, 14:48   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Eastern Conference Finals!


Dags för den sista conference finalen eller semifinalen så som vi är vana att se det att kicka igång då Celtics ska upp mot Cavaliers.

I båda conferencerna så är det dom två toppseedade lagen som slutade 1:a och 2:a i grundserien som är framme i finalen. Schemat är ju lite konstigt så Warriors - Spurs har redan hunnit spela 2 matcher innan Celtics - Cavaliers ens inlett sin serie.

Jag har inte spelat så mycket på NBA på slutet, jag tyckte serien mellan Celtics - Wizards blev väldigt konstig där bolagen inte alls var nära i sina linor vilket gör att man är mer sårbar med dom köpta linorna som jag ofta använder.

Rockets - Spurs svängde också den rejält några gånger där båda lagen hade flera utklassningssegrar och det var lite svårt att veta vilket lag som skulle rasa igenom i nästa match.

Idag tycker jag dock vi har en alldeles för generös lina som jag anser är mycket spelvärd vilket leder till följande spel:


Spel Nr1+2:

Cavaliers -5 @ 2.12 (pinnacle) ... Insats: 7 Units

Cavaliers -2.5 matcher vs. Celtics @ 2.00 (pinnacle) ... Insats: 6 Units



Motivering:

Cavaliers växlade upp ett par nivåer direkt när man kom till slutspelet och så här långt har man inte haft några som helst problem utan vunnit samtliga 8 matcher hittills. Mot tuffa Raptors som rustat för att utmana ordentligt denna säsongen vann man busenkelt i alla matcher då segermarginalerna var 11, 22, 21 och 7 poäng vilket flera gånger var i underkant då Cavaliers dominerade fullständigt.

Eftersom Cavaliers vunnit båda sina inledande serier med 4-0 så har man hunnit få mycket vila i under en period där det annars kan vara väldigt hårt matchande och mycket slit på spelarna. Cavaliers superstjärna Lebron James har många gånger sagt att det är så mycket viktigare att vara frisk och fräsch i slutspelet än att slåss om seedningspositioner under grundserien. Så vila är aldrig någon nackdel för Cavaliers utan det innebär bara att superlaget kommer väl förberedda och riktigt laddade till matchen.

Celtics har haft det precis motsatta scenariot som Cavaliers då man spelat flest matcher av alla i slutspelet så här långt med sina 13 matcher. Man vann 4-2 mot Bulls i första omgången och i andra gången fick man kämpa i 7 matcher innan man tog sig vidare. Den 7:e matchen spelades bara för 2 dagar sedan då Celtics var tvingade att lägga all krut och energi på den direkt avgörande matchen för att kunna gå vidare. Det är många gånger otroligt svårt att ladda om efter en sån urladdning som krävs i en game 7 vilket innebär att den här matchen som kommer så tätt inpå inte bör bli Celtics bästa i denna serien.

Lagen möttes 4 gånger under säsongen då Cavaliers vann 3 av matcherna. Cavaliers har vunnit 9 av dom senaste 11 matcherna mot Celtics vilket inkluderar en slutspelserie för 2 år sedan där Cavaliers vann med 4-0 i matcher.

Overall så är Cavaliers bättre än Celtics och när då Cavaliers är utvilade, väl förberedda och rejält taggade inför denna matchen samtidigt som Celtics är slitna och bör få svårt att ladda om så tror jag segerchanserna är ruskigt mycket högre för Cavaliers än oddsen indikerar.


Jag tror också det finns en risk att energi börjar ta slut hos Celtics nu vilket gör att man får svårt att hänga med i denna serien. Cavaliers är ett par klasser bättre och när då Celtics kan vara rejält slitna efter det enormt tuffa matchandet i slutspelet så tror jag det är stor risk för Celtics att dom inte orkar hänga med. Celtics måste spela på max och sedan kämpa mer än Cavaliers för att kunna vinna matcher, just nu tror jag inte dom kommer klara av något av det så därför spelar jag också på att Cavaliers vinner serien med 4-1 som sämst.


Ha en fin onsdag!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!

Senast redigerad av Lazlo den 2017-05-17 klockan 16:54.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td