Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-24, 22:03   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Två starka pitchers!


Gårdagens rek slutar med förlust och denna gången var det inte nära nånstans.

Både Uruena och Hahn hade sina klart sämsta matcher hittills denna säsongen och nu i efterhand så verkar det som Hahn också var skadad vilket kommer från ingenstans och säkerligen är en bidragande faktor till att han inte alls stod att känna igen.

Båda lagen offensiven var glödheta och spelet var kört redan innan halva matchen var spelat. Bara att konstatera att man var helt fel ute denna gången och så får man jobba vidare mot bättre dagar framöver.

Till det positiva så vann Cavaliers mot Celtics enkelt och tog en 3-1 ledning i den matchserien vilket gör att vi nu har "matchboll" på -2.5 spelet på Cavaliers inför nästa match där dom är 10 poängs favorit. För den som vill så kan ju enkelt köpa ut sig ur spelet nu genom att spela på Celtics i game 5 till höga odds men jag låter personligen spelet stå och har gärna 2.00 i odds på Cavaliers i en match där dom är storfavorit.

Idag anser jag att dagens bästa spel återigen blir ett underspel från ungefär samma del av USA.

Det här blir min korta rek idag:


Spel Nr1:

Dodgers - Cardinals = UNDER 7 runs @ 2.13 (pinnacle) ... Insats: 6 Units


Kort motivering:

Lagen inledde denna serien igår i en match som slutade 2-1 till Dodgers i en match som det krävdes extra innings för att avgöra och jag tycker att dagens starka pitchers talar för ännu en low scoring game.

Leake har vi snackat om tidigare denna säsongen och han fortsätter vara Cardinals bästa pitcher nu med en ERA på 2.03 och en lysande WHIP på 0.99 över 8 starter. Få walks, pitchar alltid minst 6 innings och har som mest släppt till 3 runs i 1 match, resterande 7 ligger på 0-1-2 och Leake har lysande siffror mot Dodgers sedan tidigare så jag tror han har goda chanser att fortsätta pitcha bra även inatt.

Hill som startar för Dodgers är lite av en late bloomer då han varit i MLB länge men mest som reliever. Nu på senare år har han klivit in som starter och gjort det lysande, han var så bra i Oakland ifjol så Dodgers valde att trejda till sig honom och det tycker jag känns som ett bra move. Säsongsinledningen har varit lite störd av skador för Hill men han har iaf hunnit med 3 starter så här långt och på dom endast släppt till 3 runs så formen är stark på dom få matcherna han spelat. Jag gillar Hill väldigt mycket och tror han ska ha mycket goda chanser att fortsätta spela bra även inatt.

Inget speciellt väder som kommer påverka matchen eller totalen på något vis så det är ingen faktor.

Jag tror lagen fortsätter på den low scoring vägen som man hade igår och dagens pitchers är riktigt starka så jag tror det är liten chans för en sluggerfest i LA denna natten!


Ha en härlig onsdagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maximalvinst (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td