Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-02, 22:05   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

MLB Friday!


Gårdagens rekar slutar väl med ett sisådär resultat.

SK har inga som helst problem att vinna busenkelt mot mousesports vilket gav en bra start på dagen.

Envyus tar sedan första mapen mot Liquid och sitter då i riktigt bra läge för att ordna jackpot åt oss när vi ska över till andra mapen som är Train och Envyus's egna mappick.

Train är en map som Envy spelar väldigt ofta och är riktigt bra på medans Liquid spelar den otroligt sällan och är ganska dålig på den. Tyvärr så lyckades Liquid vinna alla tajta situationer på den mapen och plockar därför hem den med 10-16 och sedan var det total överkörning på map 3 som var Nuke och Liquid vänder därför och vinner mer 2-1.

Liquid fick starta på den fördelaktiga sidan på varje map vilket gjorde att man hela tiden fick en riktigt bra start på mapsen, på Cobble lyckade Envy vända det men man lyckades inte på övriga 2 maps.

Känslan är att om Envy fått den fördelaktiga sidan på någon map och med hjälp av det kunna få en bättre start i respektive map så kunde det gått annorlunda. Credd till Liquid som steppade upp i framförallt Train och vann nästan varenda tajt situation, tråkigt för oss dock. =(


NBA slutspelet drog igång med att totalen var alldeles för hög som jag trodde då det landar på 204 poäng tillslut vilket är hela 20 poäng ifrån grundlinan vi hade. Således sitter underspelen busenkelt. Det blev en trög avslutning men även om man haft samma snitt i den 4Q som man hade i dom inledande 3 så hade totalen ändå stannat klart under linan vi hade.

Tyvärr så var man fel ute på Cavaliers prestation då man aldrig riktigt var nära att hota i slutskedet av matchen och man gjorde nog sin sämsta prestation hittills i slutspelet, det enda som inte fick hända för vårat spel.


Idag vänder jag blickarna mot MLB och rekar följande:


Spel Nr1+2:

Rangers - Astros = UNDER 8.5 runs @ 1.96 (5dimes) ... Insats: 7 Units

Astros ML @ 1.87 (5dimes) ... Insats: 6 Units


Motivering:

Jag väljer två spel från samma match här då jag tror det är riktigt goda chanser att Astros vinner denna low scoring matchen.

Keuchel som startar för Astros har verkligen visat att han är en elitpitcher denna säsongen då han inlett med ett 8-0 record så här långt med en ERA på 1.81 samt WHIP på 0.88 vilket är bland det bästa i hela ligan. Han har väldigt många groundouts och även strikeouts vilket blir ett otroligt bra framgångsrecept som pitcher.

Det blir ju inte sämre för Keuchel när han backas upp av ligans hittills bästa lag och också bästa offensiv så man kan säga att livet leker i Astros för stunden. Mot Rangers har han riktigt bra stats sedan tidigare och när Rangers nu kommer in med usel form här med 7 förluster senaste 9 matcherna så tror jag chansen är liten att Keuchel bryter ihop idag.

Darvish startar för Rangers och också han är en mycket bra pitcher med sin ERA på 2.97 denna säsongen. Han har också många strikeouts men betydligt fler flyouts vilket är mer riskabelt, framförallt på en batter friendly ballpark som den i Texas då många flyballs kan flyga till HR istället för att bli en out.

Även Darvish har mycket bra stats mot Astros sedan tidigare men han möter nu ligans bästa lag och ligans bästa offensiv som har 7 raka vinster och bombat in 8.9 runs per match framåt över denna streaken, senaste 3 matcherna har Astros gjort 17, 7 och 16 runs. Därmed finns det enligt mig en risk att Darvish kan få lite problem här och chansen att han stänger ner Astros helt är väldigt liten.

Keuchel bör ha goda möjligheter att stänga ner Rangers och sedan hänger det lite på vad Darvish presterar. Kan han spela på normal nivå så blir detta en tajt match och totalen stannar under 5 runs. Kommer Astros offensiv igång rejält ännu en gång så kan dom säker bomba in en hel del runs sent i matchen.

Det är dock stor chans enligt mig att Astros vinner en lowscoring match där Keuchel max släpper till 2 runs och då har vi "råd" med att Astros bombar in 6 runs själva. Känns som 1-2 för Rangers och 4-5 för Astros är mycket troligt enligt mina modeller så därför spelar jag båda spelen!




Spel Nr3+4:

Phillies - Giants = UNDER 9 runs @ 1.91 (pinnacle) ... Insats: 7 Units

Giants ML @ 2.11 (pinnacle) ... Insats: 6 Units


Kort motivering:

Denna motiveringen blir jättekort då jag tar bara hinner ta några korta tankar om matchen och spelen.

Här mötts två av ligan sämsta offensiver men vi har 2 pitcher som enligt mig håller en ganska okej nivå vilket gör att totalen känns på tok för hög. Phillies har inte gjort mer än 4 runs i någon av sina senaste 12 matcher så chansen att dom ska "göra sitt" för att spräcka denna totalen är liten.

Blach som startar för Giants har varit ganska bra på slutet, eller ja han har bara 1 usel start på 7, resterande 6 har varit mycket bra. Han har mött topplagen Dodgers och Cubs på slutet men fortsatt spela stabilt så jag ser inte varför han skulle rasa igenom mot Phillies som var sämst av alla lag i ligan under maj.

Eickhoff har haft det lite tufft denna säsongen men borde ändå kunna hålla emot bra mot ett Giants som sällan får igång offensiven.

Tycker det är helt fel favorit här. Giants är det bättre laget i grunden och har också fördelen i pitchingduellen. Underspelet känns bra för offensiverna är bland ligans sämsta och framförallt Giants pitcher, Blach, har visat fin form men Eickhoff kan också han bättre än vad han visat och det är sällan han rasar igenom totalt.

Giants vinner 4-1 tror jag!



Ha en härlig fredagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td