Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-05, 21:23   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Måndags MLB!


Jag vet ännu inte hur det gick på gårdagens rekar då jag inte sett NBA matchen än utan det ska jag göra nu direkt efter jag skrivit klart detta.

Jag följde dock finalen i Pro League och tyvärr så förlorade North med 3-1 vilket var precis för lite för vårat spel på +1.5 maps. Tyvärr så får man väl säga att det aldrig riktigt var nära utan G2 var ganska överlägsna. Visst kunde North ha vunnit första mapen som blev jämn men slutade 16-13 till G2 men på Norths 2 mappick Cobble och Inferno så blev man överkörda 16-5 och 16-3. Man lyckades dock vinna Overpass med 16-14 men det var extrem nära att man tappade även den mapen då man hade en 14-2 ledning som tappades men man vinner tillslut.

Jag trodde North skulle komma upp bättre till finalen men man var ganska underlägsna och så som det såg ut så var det inte långt ifrån att G2 vann ännu mer överlägset. Tråkigt för spelet såklart men det är bara att bryta ihop och komma igen, finns inget annat.

Lite mindre utbud idag vilket leder till följande rekar från mig:


Spel Nr1:

Cardinals -1 @ 1.94 (pinnacle) ... Insats: 6 Units


Motivering:

Martinez som startar för Cardinals är en av lagets bästa pitchers med sin ERA på 3.08 denna säsongen och hela 80 strikeouts på 73 innings vilket är mycket starkt. På sina senaste 7 starter har han aldrig släppt till mer än 3 runs i någon match och han snittar mindre än 2 runs per match över dessa 7. Kan han bara spela som han brukar och inte släppa till mer än 3 runs så blir det vinst på spelet.

Reds är ett uselt lag i grunden och kommer få ett sämre record ju längre säsongen lider. Man ligger redan nu sist i divisionen och har nu förlorat 5 av dom senaste 6 matcherna så jag tror inte duktige Martinez ska behöva ha några problem mot ett så här klent lag.

Reds pitching är förmodligen hela ligans sämsta och idag kastar man in manen med det extremt långa och krångliga polsklingande efternamnet som jag inte orkar skriva varje gång så vi kör på förnamnet Asher. Han är hela 28 år men gör här sitt blott 9:e framträdande på MLB nivå vilket innebär att inget lag anser att han håller på den här nivån eftersom han inte fått fler chanser tidigare. Han fick några chanser i Astros för några år sedan och var usel, Reds har så stora problem med sina pitchers denna säsongen så man låter Asher få chansen här i brist på annat nästan. Hans ERA för karriären är 6.66 och denna säsongen 5.63 vilket är uselt.

Cardinals är väl inte heller dom i storform då man kommer från 3 raka förluster mot regerande mästarna Cubs, förvisso 3 jämna matcher så man har ändå hängt med mot ett topplag. Innan dess så avslutade man med att vinna 2 raka matcher mot ett annat topplag Dodgers. Cardinals är klart bättre än Reds i grunden även om deras prestation varierat en del denna säsongen.

Reds offensiv har överraskat positivt men man har kanske ligans sämsta pitcher. Cardinals offensiv har överraskat negativt men man har istället lysande pitchers i laget.

I denna matchen är det så stor fördel Cardinals i pitchingduellen och även i lagens styrkor overall så jag tror bortalaget vinner enkelt!




Spel Nr2:

Astros -1 @ 1.96 (pinnacle) ... Insats: 6 Units


Motivering:

I denna matchen så har vi en ganska jämn pitchingduell där formen för pitchers dock talar för Fiers och Astros. Det är inte där den stora skillnaden mellan lagen ligger.

Fiers som startar för Astros har en ERA på 4.96 denna säsongen och 3.96 för sin karriär. Han har inte varit speciellt bra i år men han har ändå gjort ett okej jobb i sina matcher och sällan rasat igenom. Han brukar ta sig igenom halva matchen och på 7 av 10 starter har han inte släppt till mer än 3 runs vilket är okej. Hans bästa start för säsongen var mot dagens motståndare Royals som har ligans sämsta offensiv så Fiers kan bättre än vad han visat denna säsongen och chanserna att få till det mot ligans sämsta offensiv är ju såklart mycket goda.

Kennedy som startar för Royals har en ERA på 5.12 denna säsongen och 3.98 för sin karriär vilket alltså nästan är exakt som Fiers i motståndarlaget. Dock har Kennedy inte alls hittat rätt på slutet, i sina senaste 4 starter har han inte kunnat hänga kvar i matchen speciellt länge utan han har släppt till minst 4 runs i samtliga och totalt har det blivit 18 runs på endast 14.1 pitchade innings vilket är otroligt klent. Problemet för Kennedy idag är att han går upp mot ligans bästa lag och även ligans bästa offensiv som nu har vunnit 10 raka matcher där dom bombar in runs framåt. Chansen att Kennedy ska vända på sin usla trend idag mot tuffast tänkbara motstånd känns väldigt liten enligt mig.

Det är helt skilda världar på offensiverna i denna matchen. Astros offensiv är ligans bästa, dom är också ligans bästa lag overall och har 10 raka vinster i ryggen där man bombar in runs på löpande band, 8.2 runs i snitt framåt per match över perioden. Royals offensiv är ligans sämsta denna säsongen och man snittar bara 3.5 runs per match framåt vilket är långt ifrån Astros nivå.

Även om pitchingduellen kan anses heljämn så är det enorm fördel för Astros offensivt. Formen är dock bättre för Fiers än Kennedy och man möter ju helt olika nivå på batters här vilket gör att fördelen i pitchingduellen också faller till Astros enligt mig!



Ha en härlig måndagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td