Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-07, 21:46   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Under i MLB!


Det blev tyvärr ingen lyckad afton för oss igår då Reds vinner med förkrossande siffror 13-1 och det var väl lite i överkant kan man väl lugnt säga.

Det var endast 16 hits i matchen och att på det få 14 runs är ganska otroligt. Reds hade 11 hits men 13 runs, det är extremt sällan som man har fler runs än hits men denna gången blev det så.

Wainwright för Cardinals gick ifrån sin lysande form senaste veckorna till att han levererade en av sina sämsta matcher i karriären då han släppte till 9 runs på 3.2 innings och det var svårt att se den komma.

Det var väl ännu svårare att se hur lille Scooter Gennett skulle bli den första spelare in MLB's över 100-åriga historia att slå ha 5 hits, varav 4 homeruns och 10 RBI's i samma match. Det har alltså aldrig inträffat tidigare på dom hundratusentals matcher som spelats i MLB genom åren.

Reds seger var rättvist eftersom Wainwright föll ihop totalt i kombination med att Gennett hade en kväll som aldrig tidigare upplevts inom MLB men att underspelet missade med endast 16 hits känns väl lite småsurt. Men det är klart att det det rinner iväg när Gennett bombar iväg nästan varje boll till HR.

Det är bara att lyfta på hatten för framförallt Gennett som skrev in sig själv i historieböckerna och så får man ta förlusten och gå vidare. Nästa gång får vi hoppas att ett MLB rekord slås till vår fördel istället.

Dagens utbud innehåller en hel del MLB men också game 3 i NBA finalen där nu Cavaliers har hemmaplan.

Efter den offensiva explosionen i game 2 så har ni linan ökat kraftigt igen men jag vågar mig inte på ett underspel igen efter det vi såg då. Känslan är att Warriors är ett nummer för stort men under slutspelet har vi sett flera gånger hur matchbilden kan förändras radikalt när man byter hemmaplan och det är inte omöjligt att Cavaliers verkligen bjuder upp till dans till denna gången. Tidigare matcher säger att Warriors är för starka ändå, trots bortaplan, och underspelet gillar jag ju sedan gammalt när dessa lagen möts i matcher med enorm prestige men jag vågar mig inte på någon rek denna gången utan njuter istället av basket i världsklass.


Jag riktar istället blickarna mot MLB där jag tycker vi har en hel del intressant och det leder till följande spel från min sida:


Spel Nr1:

Rangers - Mets = UNDER 9 runs @ 2.04 (pinnacle) ... Insats: 6 Units


Kort motivering:

Jag tycker inte alls denna linan motsvarar kvaliteten vi har på dagens pitchers.

Darvish som startar för Rangers har vi talat om tidigare och han är en stabil pitcher som sällan rasar igenom helt. Denna säsongen har han 12 starter där han aldrig släppt till mer än 4 runs i någon. I 10 av starterna har han inte släppt till mer än 3 runs och pitchat långt in matchen gör han nästan jämnt, så en "quality start" får man nästan alltid från Darvish. Senaste matcherna har han stött på ganska tufft motstånd i form av starka offensiva lag och nu när han möter Mets lineup som har haft en hel del problem denna säsongen så borde han ha goda chanser att fortsätta spela bra.

Wheeler som startar för Mets hade en lite knackig inledning på säsongen men känslan var väl att han skulle komma igång då han visat upp riktigt bra nivå senaste säsongerna. Nu på slutet har formen också varit riktigt bra då han i sina senaste 6 starter endast släppt till 10 runs vilket är mycket starkt. Rangers lineup kan vara lite streaky och stundtals så gör man mycket runs men Wheeler håller en så pass hög nivå så jag tror han kommer kunna lyckas bra i denna matchen.

Det är lite oroande att lagen bombade in 18 runs offensivt igår och det kan ibland smitta av sig till nästkommande match om offensiven är het. Dock så var gårdagens pitchers inte alls på samma nivå som dagens vilket gör att jag tror offensiven inte får det lika lätt nu.

Jag antar att linan är väl tilltagen för den offensiva uppvisningen igår men det behöver inte alls smitta av sig till nästkommande match då förutsättningarna är annorlunda när pitchers är helt nya. Vi har två pitchers som ligger på låga 3 i ERA vilket inte motsvarar en så här hög lina utan den känns helt klart 1 run för hög enligt mig!



Spel Nr2:

Brewers - Giants = UNDER 9 runs @ 2.04 (pinnacle) ... Insats: 7 Units


Kort motivering:

Det här spelet rankar jag som aningen bättre än det ovan, vi har ungefär lika duktiga pitchers om man ser till denna säsongen men skillnaden är att vi har lite sämre offensiver i denna matchen.

Blach som startar för Giants har vi också snackat om en del tidigare och han fortsätter spela riktigt bra. Senast så stängde han ner Phillies totalt och pitchade hela matchen där han dominerade helt. Som jag skrev då så har majoriteten av hans starter denna säsongen varit riktigt bra, på 8 starter har 7 varit grymma och enda missen var när Reds bombade in massor av runs mot honom som gav han en lite missvisande ERA i några veckor. Nu ligger hans ERA på 3.24 och en WHIP på 1.11 vilket är riktigt bra siffror. I sina senaste 5 starter han han endast släppt till 8 runs och det är mot ganska bra motstånd i flera av matcherna. Ser ingen anledning till att Blach ska rasa ihop idag då hans självförtroende lär vara på topp efter sin senaste start.


Nelson som startar för Brewers har jag också snackat om tidigare och det är en pitcher som spåddes en ganska lysande framtid men har väl varit lite för ojämn under sin karriär så här långt. Nelsons högstanivå ligger bland dom allra bästa men han har tidigare år haft lite svårt att hålla den nivån över längre perioder. Den här säsongen har det sett lite bättre ut och formen på slutet är riktigt stark. Över sina senaste 6 starter har han endast släppt till 7 runs och i sina senaste 2 matcher har han haft hela 21 strikeouts på 15 pitchade innings. På dessa 2 starterna har han endast släppt till 1 run och det är mot starka lag som Dodgers och D'backs. Nu möter Nelson istället en av ligans sämsta offensiver i form av Giants som sällan får till det offensivt så jag tror Nelson har mycket goda chanser att få till ännu en bra start.

2 pitchers som är i riktigt god form med en ERA på låga 3 för hela säsongen i kombination med offensiver som inte håller högsta klass gör att denna linan känns på tok för hög. Kan mycket väl bli så att både Blach och Nelson fortsätter på sina fina trender och då kommer totalen inte vara nära linan på 9 här!



Ha en fin onsdagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td