Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-20, 18:15   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Två tisdagsunderspel!


Tyvärr så förlorar vi en tajt match i MLB under senaste natten.

Nationals går direkt upp till en 6-0 ledning och vid det skedet är det väl typ 99% chans till vinst på spelet då det är extremt sällan som lag vänder så stora underlägen.

Denna gången hamnade utfallet på den ynka 1% chansen då Marlins kommer tillbaka och kvitterar till 6-6. Nationals tar ledningen igen 7-6, Marlins kvitterar 7-7 och sedan avgör Marlins med 8-7 i den sista inningen som gjorde att vi förlorade spelet tråkigt nog.

Bara bita ihop och jobba vidare helt enkelt även om såna här förluster svider lite extra.

Full omgång inatt och jag väljer att reka 2 stycken spel där jag tycker vi har ungefär liknande läge på förhand:



Spel Nr1:

Marlins - Nationals = UNDER 9 runs @ 2.00 (pinnacle) ... Insats: 6 Units


Motivering:

Gonazlez som startar för Nationals har vi pratat om många gånger denna säsongen då han är en pitcher som jag gillar sedan tidigare och han har också varit mycket bra hela denna säsongen. Han har en fin ERA på 2.89 över 14 starter. Han har mött Marlins en gång denna säsongen och det är faktiskt enda gången som han inte släppt till en enda run i matchen så han bör ha god känsla när han möter dom nu igen. Gio brukar vara stabil och släppa till 1-2-3 runs men inte så mycket mer vilket i stort sett alltid ger Nationals chansen att vinna matchen och jag tror han har mycket goda chanser att fortsätta med det i natt mot ett Marlins som är ett ganska klent lag.

Volquez som startar för Marlins hade en "no-hitter" mot D'backs ganska nyligen, följde upp det med att släppa till 0 runs mot Pirates och det trejde laget han inte släppt till en enda run mot på sina 13 starter är dagens motståndare Nationals som han lyckades bra mot tidigare under säsongen. Volquez blev taskigt hårt straffad i sin senaste start dock då Athletics gjorde 5 runs på 4 hits och det är otrolig utdelning. Volquez har spelat ganska bra hela säsongen och är i otroligt fin form nu på slutet så även om Nationals är en mycket tuff motståndare så tror jag han har chansen att göra ännu en bra start idag.

Lagen gjorde hela 15 runs igår när man möttes men faktum är att 12 av dessa kom på matchens 3 första innings mot 2 startingpitchers som båda hade urusla matcher. Resterande 6 innings av matchen innehöll endast 3 runs. Idag är startingpitchers på en betydligt högre nivå och chansen att det blir 12 runs första 3 innings idag känns minimal.

Två ganska starka pitchers som lyckats otroligt bra mot respektive motstånd tidigare och linan känns alldeles för hög. Antagligen "skräms" den upp lite av gårdagens match men jag tycker det är felaktigt så som den matchen utvecklade sig. Helt nya förutsättningar idag och spelar dessa pitchers bara på normal nivå så kommer denna sitta med flera runs marginal.



Spel Nr2:

Twins - White Sox = UNDER 9.5 runs @ 1.98 (pinnacle) ... Insats: 6 Units


Motivering:

Ungefär samma läge i denna matchen som i den andra reken där vi har två pitchers som presterat ganska bra denna säsongen men vi har en lina som om det vore två usla pitchers och det känns felaktigt.

Santana som startar för Twins har blandat lysande prestationer med sämre på slutet men har ändå en fin ERA på 2.56 för säsongen över 14 starter. Att möta klena White Sox är något som Santana gillar då han redan stött på dom 2 gånger denna säsongen och inte släppt till en enda run mot dom. Faktum är att White Sox batters endast fått till 3 hits på 15 innings över 51 försök och det är total dominans från Santana. Känns som det är mycket goda chanser att Santana fortsätter med sitt fina spel mot White Sox och den här linan tål ju även att han skulle ha det lite tuffare.

Holland som startar för White Sox inledde denna säsongen med 10 raka fina starter under april+maj men sedan när han kom in i juni så åkte han på en smäll mot Tigers potenta offensiv och han släppte till 8 runs. Han hade det även tufft mot Rays i matchen efter och man undrade om smekmånaderna var över för Holland och raset nu kommer rejält. Istället för att fortsätta på den dåliga trenden så studsade han tillbaka rejält senast mot Orioles tuffa offensiv då han endast släppte till 1 run på hela matchen och kanske har han hittat rätt igen? Holland har presterat bra i 11 av 13 starter denna säsongen och jag vågar betta på att den 14:e inte blir en sällsynt dålig utan att han fortsätter spela bra precis som senast. Twins offensiv har inte varit speciellt bra på slutet då man förlorade samtliga 4 matcher mot Indians i senaste serien och gjorde endast 2 runs per match. Detta kan innebära att Holland får möta batters som är i lite sämre form och det ökar hans chanser att lyckas bra.

Två pitchers som har varit klart bättre än medel denna säsongen men en lina som indikerar att dom varit usla och det anser jag är helt fel.

Både Santana och Holland kan stänga ner motståndet helt och med denna höga linan så klarar vi oss med om dom endast är okej, spelet ska kunna sitta ändå!


Ha en fin tisdagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td