Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-17, 21:39   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2017-10-19 03:00 Denver Nuggets - Säsongsspel (NBA)


2017-10-19 03:00NBADenver Nuggets vs Säsongsspel ANNAT FT 0 0.000
Bethard
I stort sett alla bolag har olika spelstopp för dessa spelen så jag lägger in spelstopp för när lagets första match spelas.

Ni som läste min korta genomgång för alla lagen i ligan kunde se att jag inte alls förstår hypen kring Nuggets denna säsongen. Mina spel blir följande:


Spel Nr1+2:

Denver Nuggets UNDER 46.5 vinster @ 1.83 (bethard+comeon) ... Insats: 9 Units

Denver Nuggets går INTE till slutspel @ 3.75 (bethard+comeon) ... Insats: 5 Units


Motivering:

Vi kan börja med vad som hänt i laget under offseason och det är följande:

STAY: Darrell Arthur, Will Barton, Malik Beasley, Wilson Chandler, Kenneth Faried, Gary Harris, Juancho Hernangómez, Nikola Jokic, Emmanuel Mudiay, Jamal Murray, Mason Plumlee.

IN: Torrey Craig (R), Richard Jefferson (CLE), Tyler Lydon (R), Trey Lyles (UTA), Paul Millsap (ATL), Monte Morris (R).

UNSIGNED DRAFT PICKS: Vlatko Cancar (49)

OUT: Danilo Gallinari (LAC), Roy Hibbert, Mike Miller, Jameer Nelson.


Då kan vi se att den enda större förändringen är att man byter ut lagets tidigare storstjärna Gallinari mot Millsap och det känns som två spelare som är ungefär lika bra.

Jag kan dock känna att Gallinari passar bättre in i Nuggets än Millsap då den bästa spelaren i Nuggets är lagets center Nikola Jokic och med Millsap som PF i laget så kommer det bli trängre under korgen och Jokic får inte härska fritt där som tidigare. Gallinari är med av en 3-poängskytt och scorer utifrån vilket kompletterar Jokics spel under korgen på ett bättre sätt.

Nuggets har haft några tunga år på slutet då man inte varit i slutspel på 4 år och man har inte toppat 40 vinster i någon av dessa säsongerna. Snittet ligger på 34.75 vinster per säsong och laget ser ju som sagt ungefär lika bra ut denna säsongen enligt mig.

Inte nog med att jag inte anser att Nuggets är så mycket förbättrat så håller man ju till i western conference där det finns så många otroligt starka lag vilket gör att det inte finns många lediga slutspelsplatser för lagom bakom.

Warriors, Spurs, Rockets, och Thunder kommer helt säkert gå till slutspelet. Clippers är nog fortsatt starka och Wolves bör verkligen ta nästa kliv i år. Det innebär att 6 av 8 slutspelsplatser redan är tagna om allt går som förväntat.

Då finns det 2 platser kvar och ett helt gäng med kapabla lag som ska slåss om dom. Grizzlies, Pelicans, Jazz, Blazers och Mavericks ska tillsammans med Nuggets slåss om dom sista 2 platserna och jag tror inte Nuggets är bättre än varken Grizzlies, Pelicans eller Jazz.

Nuggets lär fortsatt spela med högt tempo och mycket poäng i sina matcher då man har ett försvar som är riktigt klent.

Millsap och Jokic är två bra spelare men jag vet inte riktigt om resten av laget håller. Wilson Chandler har en tendens att alltid skada sig och guardduon i Mudiay och Harris känns riktigt klen med NBA mått mätt och bänken är inte heller den något vidare. Man får hoppas på att samarbetet mellan Millsap och Jokic blir lysande direkt men jag tycker det känns tveksamt.

Många tror att Nuggets tar stora kliv framåt denna säsongen men jag håller absolut inte med. Det kommer bli stenhårt kring sista slutspelsplatserna och 3.75 på att Nuggets missar slutspel känns riktigt bra mot flera andra tuffa lag med mer rutin och klass när det drar ihop sig.

Att Nuggets ska förbättra sig mer än 10 vinster från vad man brukar ligga kring men med samma kaliber på laget känns inte troligt enligt mig så underspelet är givet!

BOL!

Spela på Bethard och få Se bonus här

Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td