Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-17, 21:59   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2017-10-19 02:00 Memphis Grizzlies - Säsongsspel (NBA)


2017-10-19 02:00NBAMemphis Grizzlies vs Säsongsspel ANNAT FT 0 0.000

I stort sett alla bolag har olika spelstopp för dessa spelen så jag lägger in spelstopp för när lagets första match spelas.


Spel Nr1+2:

Memphis Grizzlies OVER 36.5 vinster @ 1.86 (bethard+comeon) ... Insats: 8 Units

Memphis Grizzlies går till slutspelet @ 3.50 (bethard+comeon) ... Insats: 4 Units


Motivering:


Vi börjar väl även här med att gå igenom vad som hänt i lagen under offseason:


STAY: Mike Conley, Deyonta Davis, James Ennis, Marc Gasol, JaMychal Green, Andrew Harrison, Jarell Martin, Chandler Parsons, Wayne Selden, Brandan Wright.

IN: Dillon Brooks (R), Mario Chalmers, Tyreke Evans (SAC), Vince Hunter (R), Ben McLemore (SAC), Ivan Rabb (R), Kobi Simmons (R).

OUT: Tony Allen (NOP), Wade Baldwin, Vince Carter (SAC), Troy Daniels (PHX), Zach Randolph (SAC).


Det man kan se är att lagen bytt ut Tony Allen mot Tyreke Evans vilket känns som en klar förbättring, framförallt för Grizzlies som behöver killar som kan göra poäng och där är Evans överlägsen Allen.

Man har tappat Z-Bo men han börjar bli till åren och är riktigt trög numera så det är ingen större förlust utan jag tror ersättarna kan prestera minst lika bra som han denna säsongen.


Grizzlies har gått till slutspel 7 raka säsongen och i 8 raka säsonger har man vunnit minst 40 matcher.

Jag tycker inte Grizzlies känns så mycket sämre i år utan man är alltid väldigt stabila med Conley och Gasol som kärnan i laget.

Många motiverar deras tankar om Grizzlies fall i tabellen denna säsongen med att western conference blivit så mycket tuffare vilket förvisso stämmer men samtidigt så tror samma "experter" att Nuggets kommer ta stormsteg framåt i samma tuffa division. Det säger emot sig självt anser jag.

Grizzlies har ett enormt sparkapital i Chandler Parsons som är en all-star spelare men hade stora skadeproblem förra säsongen. Man kommer matcha honom försiktigt i början även i år men man måste sedan börja pusha honom med för att utnyttja hans potential. Nu har han haft lång lång tid på sig att rehabilitera sig och kommer han inte tillbaka till full form denna säsongen så lär han aldrig göra det och varför slösa bort den talangen med att inte spela honom mycket.

Conley tillhör ligans bästa PG, framförallt defensivt och han kommer från sin bästa säsong ifjol. Gasol är en av ligans bästa C så där håller Grizzlies riktigt hög klass.

Tyreke Evans snittade 20.1 poäng per match sin rookiesäsong men har senaste åren inte kommit rätt i Pelicans men nu bör han kunna få mer av en scoringroll hos Grizzlies som kan passa honom riktigt bra så där finns det också sparkapital.

Som sagt, Grizzlies är alltid väldigt stabila och brukar vara ett hårt jobbande lag vilket kan räcka långt. Jag håller dom som bästa laget av gänget bakom topplagen och att dom når 40 vinster som vanligt känns troligt och då bör slutspel också vara inom räckhåll!

BOL!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td