Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-17, 22:24   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2017-10-19 01:00 Charlotte Hornets - Säsongsspel (NBA)


2017-10-19 01:00NBACharlotte Hornets vs Säsongsspel 2 FT 8 1.884

I stort sett alla bolag har olika spelstopp för dessa spelen så jag lägger in spelstopp för när lagets första match spelas.

Spel Nr1:

Charlotte Hornets OVER 42.5 vinster @ 1.884 (pinnacle) ... Insats: 8 Units


Motivering:

Vi börjar även här med vad som hänt i laget under offseason:

STAY: Nicolas Batum, Frank Kaminsky, Michael Kidd-Gilchrist, Jeremy Lamb, Johnny O'Bryant, Kemba Walker, Marvin Williams, Cody Zeller, Treveon Graham(NG).

IN: Dwayne Bacon (R), Michael Carter-Williams (CHI), Dwight Howard (ATL), Mangok Mathiang (R), Malik Monk (R), Marcus Paige (R), Julyan Stone.

OUT: Marco Belinelli (ATL), Miles Plumlee (ATL), Brian Roberts, Ramon Sessions (NYK), Briante Weber, Christian Wood.


Belinelli och Plumlee gick till Hawks och tillbaka fick man giganten Howard vilket känns som ett riktigt bra byte för Hornets som inte riktigt haft den där tunga pjäsen under korgen sen Big Al lämnade / blev för gammal.

Carter-Williams ersätter Sessions som backup PG vilket också det är ett uppköp då Carter-Williams har hög kapacitet om han bara kan få vara skadefri.

Walker är en riktigt stark PG som kommer leda detta laget som vanligt. Tyvärr får man klara sig utan viktige Batum i början av säsongen men när han väl kommer tillbaka ser laget riktig stabilt ut enligt mig.

En stor anledning till att Hornets ,tillsammans med andra mittenlag i East, kommer förbättra sitt record rejält i år är ju för vi har många dåliga lag i denna conferencen denna säsongen.

Hawks, Bulls och och Pacers kommer med största sannolikhet tappa sina slutspelsplatser från ifjol och Hornets är enligt mig främsta kandidaten till att slå sig in till slutspelet från lagen som missade förra säsongen.

Hornets har haft lite varannan säsong bra/dålig senaste åren då och eftersom man ifjol missade slutspel så är det dags att gå till slutspel i år om man ska följa trenden.

När East nu är så klent och Hornets känns starkare så tycker jag man ska ha goda chanser att nå ett vinnande record och klara denna linan!

BOL!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td