Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-21, 19:30   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2017-10-22 02:05 Parlay - Dubbla minus hcp (NBA)


2017-10-22 02:05NBAParlay vs Dubbla minus hcp 2 FT 8 2.050
Bet365
Fin vinst på reken igår när Pistons faktiskt leder ganska länge mot Wizards men det är tillslut hemmalaget som vinner med 4 poäng och det är ju helt okej för oss som hade Pistons +11.

I den senare matchen gör Warriors sitt och får revansch när man vinner med 8 poäng mot Pelicans trots att deras superduo under korgen langade i 70 poäng tillsammans. 8 poäng seger räcker ju för vårat spel på -3.5.

Lördagens utbud ser högintressant ut enligt mig och utöver mina 2 rekar så kommer jag också att lägga in en hel del i mitt sheet.

Ni som är intresserade av dom extra spelen som jag inte skriver motivering för kommer hitta alla dom under säsongen detta sheetet: https://www.sharps.se/spreadsheet/nba2017-2018

Jag tycker att dagens bästa spel är så starkt så att jag kommer använda det i båda mina rekar idag. Ni som sätter hjärtat i halsgropen av en sån här risk/reward fördelning ska givetvis spela på ett sätt som ni själva känner er bekväma med. Jag personligen har inga problem med lite extrapengar på vissa matcher så därför kör jag på som jag brukar.

Så här blir det idag:


Spel Nr1:

Spurs -5.5 @ 1.41
Rockets -7.5 @ 1.41

Totalt odds: 2.05 @ bet365 (bet365's flervalsbonus inräknad i oddset)


Motivering:

Ni som läste min genomgång inför säsongen förstår hur givet spelet är på Spurs i denna matchen då jag anser att Spurs är lite bortglömda bland alla stjärnor i West då jag anser att man förmodligen är näst bästa laget i West efter Warriors. Samtidigt så anser jag att Bulls är ligans klart sämsta lag.

Dessa lagens första matcher stärkte bara den bilden jag hade på förhand.

Spurs vann en lurig match i premiärenmot starka Wolves med 107-99 och man har nu haft 2 vilodagar vilket alltid är bra för Spurs och coach Popovich som är rädd för att slita ut spelarna.

Bulls hade som väntat inte en chans i premiären mot Raptors utan det blev stor förlust med 100-117. Man har haft 1 dag mindre vila än Spurs till denna matchen vilket kan ha en liten inverkan men det är absolut inte det tongivande som leder till spelet.

Det är kort och gott så att Spurs är ett otroligt mycket bättre lag än Bulls och så här i inledningen på säsongen är bolagen ofta lite "försiktiga" med sina linor eftersom man inte vet exakt var lagen står.

Jag brukar inte vara rädd för att ta ställning tidigt på säsongen då jag litar på att mina analyser fortsatt är lönsamma vilket gör att jag anser att denna linan är en gåva.

Spurs är ett av ligans absolut bästa lag men hamnar lite i skymundan av alla stjärnvärvningar i West denna säsongen. Bulls är otroligt klena nu, framförallt när man saknar LaVine men även Mirotic som på träning blev nerslagen av Portis som också han saknas. Det är 3 spelare som absolut skulle kunna starta i detta klena Bulls och när ett redan dåligt lag saknar 3 okej spelare så är det ruskigt klent.

Eftersom Spurs är utvilade så lär vi få se dom väl förberedda och en riktigt bra prestation från deras sida vilket bör innebära att dom har mycket goda chanser att vinna matchen med minst 10 poäng. Skulle saker gå snett så kan spelet ändå sitta för vi köper ner linan så lågt som till -5.5 som känns riktigt starkt!

---------------------------------------------------------

Jag har varit lite osäker på var man hade Mavericks inför denna säsongen men man känns väl klart för klena för att kunna ta sig till slutspel. Inledningen på säsongen har bekräftat mina tankar då den varit usel, även om man såklart inte kan döma ut ett lag helt efter 2 matcher men det man sett hittills har inte varit bra.

Förlust i premiären hemma mot Hawks som 1.40 favorit och så igår blev det återigen förlust på hemmaplan mot usla Kins som 1.40 favorit även den gången. Mavericks hade en dröminledning på säsongen sett till schemat när man mötte 2 klena lag på hemmaplan i dom inledande 2 matcherna men nu när man lyckats förlora båda dessa 2 så känns det nog jobbigt inför det som komma skall med 2 raka matcher mot topplag i form av Rockets och sedan Warriors.

Rookien Dennis Smith Jr. är som jag tidigare skrivit lite skadebenägen och han klarade sig bara 1 match innan han skadade sig och missade andra matchen. Han saknas även till nattens match och den lilla hypen som fanns i Mavericks inför säsongen saknas alltså redan.

Till råga på den usla starten så är man idag B2B + resa i benen samt att detta blir 3:e matchen på 4 dagar i inledningen av säsongen vilket är riktigt slitsamt för spelarna som inte är i form så här tidigt på säsongen. Självförtroendet är i botten men så är också energin och orken.


Rockets har inlett säsongen lysande med 2 raka vinster. Först tog man en stor skalp i premiären borta mot regerande mästarna Warriors innan man dagen efter slog Kings också det på bortaplan. Vila torsdag+fredag och nu är man redo för sin hemmapremiär vilket bör bli en fest för starka Rockets.

Chris Paul skadade sig i premiären och kommer missa några veckor men ni som läst mina tankar vet att jag inte tycker att Paul tillför så mycket till detta Rockets trots att han är en klasspelare då han "stör" Hardens spel för mycket. Därmed så är inte avbräcket med Paul så stort enligt mig och Rockets kommer klara sig utmärkt utan honom.

Pauls ersättare är Eric Gordon som startat säsongen lysande med 24+25 poäng i dom inledande matcherna så han kan utan tvekan fylla luckan efter Paul, framförallt i den formen som han är nu. Gordon spelade även lysande under försäsongen så han är riktigt vass för stunden. Det kändes som det var en evighet sedan som Gordon tog ligan med storm i Clippers och var en av ligans bästa scorers så därför blir jag lite smått förvånad när jag ser att Gordon endast är 28 år gammal och har många år framför sig om han håller sig hel.

Gordon i form + Harden är lika bra, kanske bättre än Harden + Paul så även om bolagen anser att Paul är ett avbräck så är jag inte beredd att hålla med.

Rockets dominerade denna matchupen ifjol när man vann samtliga 4 möten mellan lagen och i år känns skillnaderna mellan lagen ännu större med fördel Rockets såklart.

Hemmapremiär, utvilat, formtoppat och taggat så ska Rockets enkelt kunna vinna mot ett slitet Mavericks med dåligt självförtroende som också saknar sitt bästa nyförvärv.


BOL!

Spela på Bet365 och få Se bonus här

Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td