Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-23, 17:46   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2017-10-24 02:35 Parlay - Plus & minus hcp (NBA)


2017-10-24 02:35NBAParlay vs Plus & minus hcp 2 FT 8 2.030
Bet365
En sällsynt förlust på gårdagens rek efter att Cardinals inte fick till en enda poäng i London mot Rams utan det blev förlust 0-33 vilket inte räckte för oss som hade Över 38.5 i matchen. Riktigt uselt av Cardinals...

Titans gjorde sitt men till ingen nytta även om det blev oväntat tajt i den matchen där Titans tillslut vann i OT.

Idag vänder jag blickarna mot NBA när vi har 2 linor som i mina ögon blir riktigt bra när vi köper dom åt "rätt" håll.


Spel Nr1:

Warriors -6.5 @ 1.41
Wizards +9 @ 1.40

Totalt odds: 2.03 @ bet365

Insats: 8 Units


Motivering:

Superlaget Warriors är lite oväntat 1-2 efter 3 matcher men det finns ingen anledning till panik, om något så är det bara bra för det här spelet då laget och spelarna kommer vilja visa sig från sin bästa sida nu när allting inte gått som på räls inledningsvis.

Warriors har ju i stort sett samma lag som vann guldet ifjol så det finns ingen inkörningsperiod för nya spelare som spökar här utan man har helt enkelt stött på motståndare som spelat bra. Först var det topplaget Rockets i premiären där Warriors slarvade bort segern då man tillslut förlorade med 1 poäng. Man fick revansch i game 2 när man slog Pelicans med 8 poäng på bortaplan och direkt efter den matchen så hade man B2B möte borta mot Grizzlies och Grizzlies på bortaplan är aldrig lätt, framförallt inte när man är B2B så det blev lite oväntat förlust för Warriors i match 3.

Tuffa matcher för Warriors inledningsvis men dagens motståndare är på en helt annan nivå.

Mavericks har förlorat samtliga sina 3 matcher denna säsongen och när man mötte Rockets senast så blev det förlust med hela 16 poäng. I sina 2 hemmamatcher har man förlorat mot Hawks och Kings som är två lag som förväntas vara bland ligans sämsta denna säsongen så inledningen har varit usel från Mavericks sida.

Warriors har vunnit 13 av dom senaste 14 mötena med Mavericks. Ifjol vann man samtliga 3 möten enkelt och på bortaplan blev det seger med hela 25 poäng.

Till i år är Warriors minst lika bra samtidigt som Mavericks känns ungefär lika dåliga. Sen har inledningen på säsongen gjort att Warriors är revanschsugna och med den kvaliteten som finns i laget så är man ju överlägsna alla lag i ligan om man bara vill. Mavericks har självförtroendet nerkört i botten efter att ha torskat hemma mot 2 bottenlag och nu när regerande mästarna ska komma på besök så måste det till något alldeles extra om man ska hålla matchen jämn.

Warriors som nu fått vila lite kommer dominera denna matchen och vinna enkelt tror jag!


---------------------------------------------------


Wizards har inlett säsongen bra med 2 vinster mot småluriga lag så det finns inget att klaga på hos Washington. Man är ett lag som bör ta sig till slutspel och nu när Celtics försvagades rejält i East så finns det chanser för Wizards att utmana rejält i toppen.

Som jag sagt flera gånger tidigare så är jag inte alls med på Nuggets hypetrain utan jag har svårt att se vad som gör att folk tror så mycket på det här laget som är nästan i identisk nivå med vad dom varit senaste åren när dom varit långt ifrån slutspel. Inledningen på säsongen stärker min förhandstro då Nuggets förlorade premiären mot Jazz innan man nu senast vann mot bottenlaget Kings.

I mina ögon är Wizards det bättre laget i denna matchupen vilket gör att jag tycker denna linan känns riktigt stark.

Visst är det fördel med hemmaplan för Nuggets men eftersom Wizards vilat både lördag och söndag så bör man vara fullt förberedda och ha fullt med energi inför denna matchen så att man orkar trots den höga höjden i Denver.

Ifjol vann Wizards båda mötena mellan lagen med 7 poäng på hemmaplan och 10 poäng på bortaplan och det är nästan exakt samma klass på lagen denna säsongen så enligt mig är det klar fördel Wizards i matchupen.

Osäker på om hemmaplan ska göra Nuggets favorit mellan dessa lagen men helt klart är att Wizards +9 känns som ett mycket bra spel då dom enligt mig har goda chanser att vinna matchen och då är chansen relativt liten att dom får stryk med 10+ poäng.


BOL!

Spela på Bet365 och få Se bonus här

Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td