Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-11-04, 18:54   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2017-11-05 00:05 Parlay - Dubbla minus hcp (NBA)


2017-11-05 00:05NBAParlay vs Dubbla minus hcp ANNAT FT 8 2.030
Bet365
Spel Nr1:

Pistons -4 @ 1.40
Warriors -4 @ 1.40

Totalt odds: 2.01 @ bet365

Insats: 8 Units


Motivering:

Pistons går som tåget nu vilket jag också skrev inför senaste reken men då svek dom brutalt när dom inte alls gjorde sig rättvisa mot Lakers när man förlorade. Det blev tyvärr en så klassisk situation som jag pratade om inför reken dvs att Pistons trodde att dom erövrat hela världen efter några imponerande segrar och trodde man skulle vinna mot sitt enklaste motstånd på länge genom att bara ställa ut skorna men så blev det inte.

Förlusten mot Lakers avslutade en 3 matcher roadtrip på västkusten och nu är man hemma för 5 raka hemmamatcher där man i den första inledde med att vinna med 9 poäng mot Bucks som är det tuffaste motståndet man har på dessa 5 matcherna.

Det hela gör att Pistons nu vunnit mot tuffa lag som Wolves, Clippers, Warriors och Bucks men förlorat mot Lakers på sina senaste 5 matcher.

Idag kommer lagets lättaste match hittills denna säsongen när usla Kings kommer på besök och inte kan väl Piston igen tro att man bara kan ställa ut skorna för att vinna? Man gjorde ju det misstaget bara för några dagar sedan och man bör väl därför vara mer på tårna i denna matchen anser jag.

Kings dömde jag ut redan innan säsongen och starten har varit precis lika usel som väntat då man förlorat 7 av 8 matcher så här långt. Enda vinsten var mot Mavericks och dom har ligans sämsta record med 1-9 så det är ingen stark vinst att ta. Nu är det 6 raka förluster för Kings och denna veckan har man varit på en roadtrip borta i öst där man förlorat med 18 poäng mot Pacers och sedan 27 poäng mot Celtics. Pistons är bättre än både Pacers och Celtics just nu så det ska enligt mig väldigt mycket till om Kings kan hota här.

Pistons har också ett stort stort plus denna säsongen då lagets grymma center Andre Drummond jobbat hårt under sommaren på att förbättra sitt usla FT skytte som ifjol låg på klena 38.6% förra säsongen till att hittills i år ligga på 77.8%. Tidigare har motståndarna kunnat vinna mycket på att foula Drummond så fort han får bollen under korgen eftersom han missade så många FT men nu i senaste matchen så satte han 14 av 16 FT vilket ger hela Pistons men framförallt Drummond en helt ny dimension i spelet. Han är dominant under korgen och när motståndarna inte kan foula sig fria från hans dominans så är han nästan omöjlig att stoppa. Återstår att se om Drummond kan hålla detta uppe men detta är utan tvekan ett ess i rockärmen som ingen kunde se Pistons ha på förhand.


Kings har också ett viktigt avbräck till denna matchen då lagets speldirigent George Hill missar matchen och det gör att detta redan usla laget blir ännu sämre.

Det är ingen som helst tvekan om att Pistons är flera klasser bättre än Kings och återigen är enda risken här underskattning. Eftersom Pistons nyss gick på minan med att underskatta en klen motståndare så tror jag inte deras coach Stan Van Gundy tillåter det att ske igen.

Spelar lagen som dom gjort på slutet så är det större chans att Pistons vinner med 20 poäng än att Kings håller denna inom 5 poäng tror jag!


--------------------------------------------

Warriors är ett av lagen som sprungit in i tuffa Pistons och åkt på en väldigt oväntad förlust i söndags. Sedan dess har man hämtat sig rejält när man slagit tuffa toppkollegor på bortaplan då man först krossade Clippers med 28 poäng och sedan Spurs med 20 poäng.

Det blir nästan överflödigt att skriva så mycket om Warriors då man egentligen varje gång måste säga att det här är ett superlag som är bäst i ligan. Man var ju bäst redan innan man värvade Durant inför förra säsongen och nu är man ett lag fyllt av superstjärnor som kan dominera matcher totalt.

Är Warriors intresserade och engagerade så är man favorit med minst 5 poäng mot alla lag i ligan i alla lägen.

Nuggets är inte ett av dom bättre lagen i ligan och ska således få mycket svårt att hänga med Warriors flygande offensiv.

Inledningen på säsongen för Nuggets har väl varit okej men man har haft ett väldigt lätt spelschema så här långt. Igår fick man slita hårt för att tillslut kunna ta en seger med 1 poäng mot Heat och den tuffa matchen gör att det är stor risk för slitna ben till nattens match.

B2B situation mot ligans bästa lag som snittar 120 poäng per match framåt är inte en rolig uppgift då man måste leverera 110% om man ska hänga med mot Warriors.

Jag tycker inte Nuggets har varken kvalitet eller energi till att stå emot Warriors i denna matchen utan jag tror det blir en enkel seger för regerande mästarna!


BOL!

Spela på Bet365 och få Se bonus här

Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td