Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-11-09, 21:13   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2017-11-10 02:05 Parlay - Over + ML (NBA)


2017-11-10 02:05NBAParlay vs Over + ML 2 FT 8 2.030
Bet365
Spel Nr1:

Rockets - Cavaliers = OVER 220.5 @ 1.41
76ers ML @ 1.41

Totalt odds: 2.03 @ bet365

Insats: 8 Units


Motivering:

Blir en liten kortare rek denna gången så den inte kommer ut för sent.


Rockets offensiv är i vanlig ordning en av ligans bästa och man har varit riktigt stabila då man gjort minst 105 poäng i 9 av 11 matcher. Enda matcherna som man inte fått till offensiven är mot defensivt starka Grizzlies 2 gånger om, mot alla andra lag som man mött så flyter det på offensivt som vi är vana vid. På slutet är offensiven ännu vassare då man gjort 119, 119 och 137 i sina senaste 3 matcher.

Cavaliers defensiv är en av dom sämsta i ligan då dom släpper till 113.9 poäng i snitt per match och dom har släppt upp motståndarna till minst 112 poäng i 9 raka matcher och då har det varit en hel rad matcher mot usla lag men ändå läcker man bakåt. Offensiven är dock väldigt stark för Cavaliers och man har gjort 130, 115 och 124 poäng i sina senaste 3 matcher.

Båda lagen är bra offensivt men usla defensiv och båda lagen radar upp matcher där man gör 110+ framåt. Det vore enligt mig väldigt underligt om lagen helt plötsligt vände på en femöring och spelade defensivt i denna matchen.

Förra säsongens 2 möten slutade med 229 och 248 poäng och lagen, framförallt Cavs, har spelar mycket mer offensivt denna säsongen så jag tror det är mycket goda chanser att båda lagen toppar 110 poäng vardera här!


----------------------------------------


76ers börjar komma någonstans med sin ombyggnation som varit några år nu. Simmons är riktigt bra och tillsammans med Embiid så har man två spelare som kommer hålla hög nivå många år framöver. Lägg därtill en hel del kvalitet runt om och 76ers ser spännande ut i år.

Formen är också lysande med 5 raka vinster där man bland annat slog topplaget Rockets på bortaplan som är en rejäl fjäder i hatten.

Embiid vilade senast mot Jazz men man vann ändå med 104-97 i den tuffa bortamatchen, han ska dock vara tillbaka i laget till denna matchen vilket boostar det redan formtoppade 76ers laget.

Kings är ett av ligans sämsta lag vilket man kunde räkna ut redan innan säsongen. 7 raka förluster där man inte var nära i dom flesta matcherna bröts nu senast när man skrällde rejält och vann med Thunder som har fortsatta problem.

Jag tror Kings vinst senast endast är bra för 76ers segerchanser i denna matchen. Hade 76ers kommit in här med 5 raka vinster samtidigt som Kings hade 8 raka förluster så är det hög risk att 76ers tagit lätt på uppgiften och gått på en mina. Nu bör man vara förvarnade eftersom Kings skrällde och vann senast så 76ers måste ta matchen på allvar om man ska vinna.

Tar man matchen på allvar så är man stora favoriter enligt mig då Kings inte har mycket kvalitet i laget men 76ers är riktigt vassa för stunden och spelar lysande basket!

Med Embiid tillbaka i laget vinner 76ers med minst 10 poäng här tror jag!


BOL!

Spela på Bet365 och få Se bonus här

Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td