Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-11-29, 21:15   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2017-11-30 01:05 Parlay - ML + Minus hcp (NBA)


2017-11-30 01:05NBAParlay vs ML + Minus hcp 2 FT 8 2.000
Bet365
Spel Nr1:

Thunder ML @ 1.40
Spurs -3 @ 1.40

Totalt odds: 2.00 @ bet365

Insats: 9 Units


Motivering:

Stort utbud inatt med hela 10 NBA matcher och jag väljer att rikta mina blickar mot 2 matcher där vi spelat mot lag med usel form och på lag med klart bättre spelare på papperet.

Magic har det riktigt tufft nu med 9 raka förluster och det fina spelet inledningsvis på säsongen är som bortblåst nu. Det stora problemet är defensiven då man släppt till 117 poäng i snitt per match under dessa usla senaste veckorna och det bådar inte gott idag när man möter ett av lagen i ligan med mest scoringpower.

Thunder värvade stort inför säsongen när man plockar in all-star spelarna Anthony och George som skulle komplettera ligans MVP från ifjol Westbrook men tyvärr så har succén uteblivit för Thunder så här långt. Det tar alltid lite tid innan spelet sitter med så här mycket nytt så det är egentligen inte jättekonstigt men kritiken börjar ändå dugga tätt för detta stjärnbygget som bara är 8-11 så här långt. På sina senaste 5 matcher har man vunnit mot regerande mästarna Warriors med hela 17 poäng för att sedan förlora resterande 4, förvisso mot ganska tufft motstånd och innan det hade man 3 raka vinster.

En viktig faktor inför denna matchen är att Thunder vilat hela 3 dagar inför denna matchen då man senast spelade i lördags. Det innebär att Thunder lär vara rejält laddade och väl förberedda för att vända trenden i afton.

Mot ett Magic som är totalt ur form och knappt har en spelare som skulle platsa i Thunders stjärnbygge så tycker jag det är riktigt spelvärda odds på bortalaget som utan tvekan har högre klass i laget.

Motivation, klass och energi/ork bör vara till Thunders fördel och man ska kunna vinna enkelt tror jag!


------------------------------------------------------

Grizzlies lider nå enormt av Conleys skada då mycket av spelet både offensivt och defensivt styrs av honom. Nu får mycket spel gå genom centern Gasol vilket inte riktigt blir så bra då han inte klara av att sköta allt.

Det jag sett av Grizzlies på slutet har talat sitt tydliga språk då man helt enkelt saknar Conley alldeles för mycket. Till råka på det så är hans ersättare Chalmers samt Parsons båda tveksamma till denna matchen vilket gör att man kan sakna 3 startspelare.

Det har nu blivit 8 raka förluster för Grizzlies och det ser mycket jobbigt ut. Senast fick man endast till 88 poäng framåt på hemmaplan mot ligans sämsta defensiv i Nets som snittar att släppa till 113.7 poäng per match. Att bara få till 88 poäng mot ligans sämsta försvar på hemmaplan talar sitt tydliga språk om hur begränsade Grizzlies är för stunden. På sina senaste 5 matcher har man endast snittat 89.8 poäng per match framåt och det är ändå mot lag som har klena defensiver.

Idag ställs man inför en av den svåraste bortamatcherna på hela säsongen när man ska möta tuffa Spurs och det kommer bli en brödrakamp under korgen i denna matchen mellan bröderna Gasol.

Spurs är i vanlig ordning högt upp i tabellen och har ett väldigt stabilt spel och detta trots att man saknat sin bästa spelare Leonard hela säsongen som dock ska vara mycket nära comeback efter sin långdragna lårskada.

Spurs har vunnit 9 av sina senaste 12 matcher och på hemmaplan är man 9-2 denna säsongen.

Jag ser inte hur Grizzlies begränsade offensiv ska klara av att matcha tuffa Spurs på bortaplan, framförallt inte nu när man förmodligen kommer sakna ännu mer offensiv kraft i form av Parsons och Chalmers. Spurs defensiv tillhör den bättre i ligan och Grizzlies har ju problem att nå 90 poäng mot usla lag.

Jag tror Spurs vinner enkelt och skulle inte bli förvånad om man avgjort med 20 poäng ledning innan HT!


BOL!

Spela på Bet365 och få Se bonus här

Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td