Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-12-13, 21:31   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2017-12-15 19:00 Cloud9 - Astralis (Counter Strike)


2017-12-15 19:00Counter StrikeCloud9 vs Astralis 1 FT 9 2.100
Bet365
Spel Nr1:

Cloud9 vinner vs. Astralis @ 2.10 (bet365) ... Insats: 9 Units


Motivering:

Dags för nästa och årets sista storturnering i CS:GO när lagen beger sig till partyparadiset Cancun i Mexiko för att spela ECS Finalen.

Precis som för Pro League så har lagen under ett längre seriespel online kvalat sig in till detta finalspelet där 4 lag från Europaregionen och 4 lag från Amerika deltar och tävlar om prissumman på 750 000 dollar$.

Jag tycker mig ha ett riktigt bra spel i dom inledande matcherna och det är att fulladdade Cloud9 ska plocka ner Astralis som fortsatt saknar sin superstjärna device.

Jag trodde att Astralis skulle vara mycket sämre med rubino som ersättare istället för dennis vilket också visade sig stämma i Pro League finalen när Astralis bara vann 1 av 5 matcher och åkte ut redan i gruppspelet. När man mötte bättre lag som FaZe och Fnatic så blev man totalt överkörda med 5-16 och 7-16. Det finns ingen gnista alls i Astralis som har haft ett långt och slitsamt år så alla vill nog bara ha lite semester nu och få tillbaka device så man kan ladda för den stora Majorn som är redan i januari.

Läget är helt annorlunda för Cloud9 som verkligen gått och laddat för denna turneringen eftersom man inte var med i Pro League finalen och heller inte i massa andra turneringar som Astralis matchats hårt i på slutet. Sedan Cloud9 förlorade semifinalen i Oakland för 1 månad sedan mot topplaget FaZe så har man spelat 10 kartor totalt och vunnit 9 av dessa.


Cloud9 vann gruppspelet i Amerikaregionen med 13 viner och 3 förluster på sina 16 matcher vilket var klart bäst av alla lag.

Astralis lyckades ta sig till final som sista lag där man hade 11 vinster och 7 förluster på 18 matcher och man tog sig vidare på grund av att man hade bättre round difference än G2 samt.


Astralis är slitet, ur form, har sin stjärna skadad så man tvingas spela med en stand-in som inte håller måttet enligt mig så det är mycket minus på Astralis som säkerligen längtar efter julledighet.

Cloud9 har taggat för denna turneringen i flera veckor och kommer väl förberedda och man håller normalt ungefär lika bra nivå som ett Astralis när alla deras ordinarie spelare är med.

Dom flesta andra bolagen har Cloud9 som favorit vilket dom enligt mig ska vara alla dagar i veckan med rådande förutsättningar så 2.10 är ett riktigt fint odds!

BOL!

Spela på Bet365 och få Se bonus här

Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td